{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad race kan denne hund være?
  • #1   13. maj 2016 smiley

profilbillede
  • #2   13. maj 2016 Jeg vil tro den er en klassisk blanding smiley
    Det giver ingen mening at snakke om race, når der er tale om en gadehund.

• #3   13. maj 2016 Ginne

- Det kunne jo være meget rart hvis man ville komme med et bud på hvad der kunne være i ens kommende hund smiley

• #4   13. maj 2016 Tjo - så tænker jeg bare, at hvis man gerne vil vide om hundens race- og typemæssige egenskaber passer til en, så køber man ikke en gadehund. Så køber man jo den race der passer til en..
    Hvis det er vigtigt, så kigger man slet ikke efter en gadehund.

Og et gæt er intet værd alligevel, da blandingsavl kan give alt fra a-z i resultat, så selv om der er dit eller dat i hunden, kan infoen ikke bruges, fordi du ikke aner hvad der ellers er i hunden.

Jeg kan godt se det måske er sjovt at sidde og gætte, men det giver ikke noget brugbart viden.
    I øvrigt det er meget typisk at gadehunde ender med det look der. Nå du kigger frem i generationerne.

• #5   13. maj 2016 Ginne

Det er jo så din mening.. Men Hey lad børnene dog! Som man siger

• #6   13. maj 2016 I det hele taget, hvis man er typen der synes "det kunne være rart at vide"..
    Så er gadehund da ikke optimalt. Man kommer aldrig til at vide hvad den kommer af, hvad den har oplevet og været igennem, hvorfor den reagerer som den gør..
    Vil man have en gadehund, skal man være tryg med at fortiden er en lukket bog.

• #7   13. maj 2016 Storm - du må ikke tage det ilde, jeg skal nok hoppe ud nu. Mine kommentare er ment på et generelt plan. For vi ser ofte folk spørg til racer i gadehunde, og det giver bare ikke mening.

Men derfor kan det godt være sjovt smiley

Pøj med hunden smiley den ser i hvert fald sød ud smiley

• #8   13. maj 2016 Umiddelbart synes jeg, der er lidt Beagle træk, men ikke super mange af dem. Det er stort set umuligt at gætte på gadehunde, simpelthen fordi det kan være mange generationers blanding ^^

• #11   13. maj 2016 Det er med stor sansynlighed ikke en DSG blanding når den er fra Bulgarien smiley Alene ud fra udseendet er det altså komplet umuligt at give et bud på hvad der kan være i den; vi kender fx ikke ret meget til hvilke racer man almindeligvis har i Bulgarien. Jeg ved der findes en del lokale støverracer og en del lokale hyrderacer, så mon ikke den består af et mix af nogen af dem.
    Jeg kan sagtens forstår at man gerne vil vide hvad der er i ens blanding, men man skal også være klar over at det får man aldrig nogensinde et ordentligt svar på med en gadehund. Hvis det er vigtige for en at vide hvad ens hund indeholder inden man får den så skal man vælge en hund med kendte aner.

• #14   13. maj 2016 Jeg kan godt forstå du er nysgerrig smiley . Som der er gjort opmærksom på er det jo tit kryds på kryds, så det kan være svært at gennemskue. Jeg tænker også beagle, måske har der været en fox terrier forbi eller jack russel.
    Da jeg skulle have mine 3 gadehunde sygeforsikret skulle jeg oplyse race...øhh lidt svært var mit svar, men så måtte jeg jo lave et gæt. Så det er jo meget relevant at du prøver at finde ud af hvad din kommende hund ligner.
    Og tillykke med den lille nye.

• #15   13. maj 2016 What?!...kan man bare gætte når man tegner en forsikring på sin hund?!.. det giver da ingen mening...så ville jeg da i hvert fald personligt "gætte udenom" blandinger af ...f.eks. franske bulldogs...som er dyrere at forsikre...men...det er da at snyde?! o.O

Kommentér på:
Hvad race kan denne hund være?

Annonce