{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.508 visninger | Oprettet:

Hvad race? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er så småt begyndt at tænke på hvad for en race den næste hund skal være men hvad vil i anbefale?

Jeg er gerne til store racer der er brede og med lidt ekstra hud<3

Men se bort fra det!

Jeg kunne godt tænke mig en hund der er glad for mennesker, behøver ikke være fremmede på gaden men mennesker der bliver budt ind i vores hjem.

Jeg er ikke voldsomt interesseret i en hund der er egetkønsagressiv.
(Jeg selv er mest intra i en tæve, men der er kæresten og jeg meget uenige)


Den skal være god og tryg omkring børn, også fremmede.

Min kæreste vil gerne have en pleaser. Han vil gerne have en han kan kaste en pind til og så komme den med den og vil have mere. En der er træningsvillig. ( kan godt klare lidt udfordring)

En der er godt kan være aktiv når man er ude og forstår at være rolig når man er inde. Men ikke en hyper aktiv hund der kravler på væggende

En der kan klare lidt mixet hverdag med forskellige rutiner (laang gåtur en dag lille en anden osv)


Vi har hus og have og lækre gå-turs omgivelser.

Jeg ser mig selv som værende godt til at træne både så de bliver opdraget men også mentalt.

Når alt det er sagt synes jeg selv at jeg tilpasser mig hunden så hvis det er en hund/race der har brug for mere så er det ikke det det skal komme an på:0)



(Lille tillægsspørgsmål. Hvordan ser man hvem der synes godt om ens kommentare? Jeg er på app'en)




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad race?
Kommentér på:
Hvad race?

Annonce