{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kongepuddel han søges til parring med en sød labrador/collie tæve
  • #1   16. mar 2017 Den skal i marked smiley

• #3   16. mar 2017 Det lyder dælme ikke gennemtænkt...

• #5   16. mar 2017 Åh det er sgu osse så svært at læse reglerne når man melder sig ind.....

• #6   16. mar 2017 Der er desuden ikke noget der hedder en kongepuddel smiley

Det hedder nu engang en storpuddel...

• #8   16. mar 2017 Hvad med en husky/doberman?

• Jonas P
    Jonas P Tilmeldt:
    mar 2017

Følger: 6 Emner: 1 Svar: 1
    #9   16. mar 2017 Tusind tak for alle de søde og betænksomme indlæg!
    Jesus.
    Jeg spurgte bare om der var nogen der kendte nogen, kunne vi holde os til det?

• #10   16. mar 2017 må da vist være en joke smiley

Høre til i market, slet emnet ! smiley

• #12   16. mar 2017 Næh, det kan vi ikke holde os til.... ikke når du opretter noget i debatafdelingen.
    Hvis du ikke vil debatere - så opret i marked, hvor annoncering iøvrigt osse hører hjemme.

• #13   16. mar 2017 nej jeg kender ingen der er tosset nok til at lave den parring

• #14   16. mar 2017 Hvad er tæven tjekket for? Du ved nok - racerelevante sygdomstjek jf racernes avlskriterier.
    Og hvad ønsker du hannen er tjekket for?

Dine købere har 24 mdrs reklamationsret. Det er frygteligt dyrt at lave syge hvalpe.

• Peter
    Peter Tilmeldt:
    okt 2016

Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 1.143
    #16   16. mar 2017 Kunne forstå hvis det var en aprilsnar.. men her midt i marts..

• Peter
    Peter Tilmeldt:
    okt 2016

#18   17. mar 2017 Det var nærliggende at se hvad luksusfælden mener om økonomien i sådan et kuld.. Jonas M ...

• #19   17. mar 2017 Okay, er det SÅ slemt at han søger en anden race til at parre hans tæve med?
    Han leder ikke efter en syg puddel og tænker heller ikke at det vil blive en helt forfærdelig blanding.
    Kunne forstå de mange svar, hvis han bad om en Pitt bull eller tjekkeslovakisk ulvehund eller lign, men en sund og rask puddel han hund er da ikke så slemt?
    Og hvis man mener det er helt forfærdeligt, kunne man så ikke bruge 3 min på at forklare sine synspunkter overfor trådstarter på en ordentlig måde?

• Peter
    Peter Tilmeldt:
    okt 2016

#20   17. mar 2017 men en sund og rask puddel han hund er da ikke så slemt?

Hvorfor skulle man blande Puddel ind i et Labrador/Collie kryds.. Hvordan bliver udfaldet? Hvis man absolut skal lave blandingshvalpe så ville det da være mest fornuftigt at bruge en Labradorhan eller en Colliehan..

Bryder mig nu slet ikke om avl af levende dyr hvor "folk" overhovedet ikke har sat sig bare en lille smule ind i foretagendet..

• #21   17. mar 2017 Hvorfor ville det være bedst at bruge en af de racer der er i hunden i forvejen? Det er stadig en blanding?
    Og hvordan kan du vide at trådstarter ikke har sat sig en smule ind i det?

Hvis ellers forældrene er sunde og raske, kan jeg simpelthen ikke se det forfærdelige i et sådant kuld.

• Peter
    Peter Tilmeldt:
    okt 2016

#22   17. mar 2017 Hvorfor ville det være bedst at bruge en af de racer der er i hunden i forvejen? Det er stadig en blanding?

For at man kender bare lidt til udfaldet af parringen..

Og hvordan kan du vide at trådstarter ikke har sat sig en smule ind i det?

Hvis man havde sat sig bare lidt ind i det så havde man nok ikke spurgt om en tilfældig kongepuddel på HG til ens avlsprojekt.. Regner ikke med at vi er ude i en Borador-entusiast.. der vil styrke noget med at tilsætte lidt Puddel smiley

• #25   17. mar 2017 Okay, men vi er enige om, at der ikke er hverken er ulovligheder eller dyrplageri involveret her, ik?

Hvis pelsen er helt gal, kan den vel klippes, det tænker jeg ikke er så katastrofalt.

Jeg er sådan set lidt ligeglad med hvad folk blander, jeg er sandsynligvis ikke aftager af hverken den ene eller den anden blanding.
    Jeg reagerer på kommentarerne til opslaget (som selvfølgelig skulle have været i forum), synes de er helt ude af proportioner med startoplæget. Hvis man synes det er så dårlig en ide, så lad væremedat svare, eller forklar den stakkels mand hvorfor.

Det der med arvelige sygdomme: Det gør vel ikke nogen forskel på om man parrer labrador med labrador med en arvelig sygdom eller om man parrer labrador med puddel, som også begge har den arvelige sygdom. Eller hva?

• #27   17. mar 2017 Ha ha, den er lige effektiv hver gang

• #28   18. mar 2017 Men hvorfor blande på kryds og tværs? Jeg kan simpelthen ikke se ideen eller meningen i det.

Kommentér på:
Kongepuddel han søges til parring med en sød labrador/collie tæve

Annonce