{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  søger malinois han
  • AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

Følgere: 5 Emner: 49 Svar: 961
    #2   17. apr 2017 MikeS: nu hvor du er hjælpe-a, hvorfor sletter du så ikke emnet, nu hvor det ikke er placeret korrekt?? smiley

• #4   17. apr 2017 skal oprettes inde under Marked og ikke i forum smiley

• Kristine O
    Kristine O Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 77
    #7   17. apr 2017 hvorfor skal hun have hvalpe

• #11   17. apr 2017 Din hund er ikke undersøgt for arvelige sygdomme.
    Din hund har ingen prøver
    Din hund har ingen stamtavle.

Ingen seriøs hanhundeejere vil lægge hund til det.
    Og du må meget undskylde at jeg nok lyder meget grov nu.

Malinois er en af de få racer som endnu ikke er ødelagt, så vil du ikke nok stoppe dine planer.
    Hvorfor vil du absolut bidrage til at ødelægge racen.
    Uanset, hvor sød og dejlig din hund er, så kan den jo ikke bidrage til noget som helst til racen.

• #12   17. apr 2017 Hun er også ved at være for gammel, hvis det er første kuld.

• #14   18. apr 2017 ........og så er der det, at Malinois ikke ligefrem en race folk står i kø for at få, de er ret svære at komme af med, speciel, hvis ikke de har stamtavle, for så kan man ikke bruge dem til noget.

Og en Malinois får nemt 8-10-12-13 hvalpe.
    Hvad, hvis du brænder ind med en 6-7 stykker ?
    Har du råd til det ? Har du tid til at aktivere dem alle sammen ? Og ifølge loven må man jo kun have 4 hunde ?
    Hvad, hvis der er nogle af hvalpekøberne, som ikke kan have deres hvalp om et år eller mere ? Har du så tid og mulighed for at tage den eller dem retur ?

Endvidere, så er der to års reklamationsret på hvalpe. Det vil sige, at hvis det viser sig at hvalpene har en arvelig skavank, så skal du betale erstatning til hvalpekøberne.

Så tænk dig godt om, bevar racen og gør noget godt for den frem for at være med til at ødelægge den.

• #16   18. apr 2017 Burde trådstarter ikke selv slette emnet, når nu hun har fået besked derom af en hjælpeadmind ?

Eller er det normal kotyme at man sidder den slags overhørig bare fordi man kan ?

• #17   20. apr 2017 Anni det er da helt utroligt hvor klog du er på min hund!
    Jeg skal nok selv afgøre Hvad jeg skal og ikke skal... jeg bad ikke om din mening. Så hvis du passer dit så passer jeg mit.

• #18   20. apr 2017 Men der er jo ikke noget af det Anni skiver der er forkert.

At få hvalpe på din hund gavner ikke andet end din egoisme.

• #19   20. apr 2017 Spurgte heller ikke om din mening Anne;)

• #20   20. apr 2017 Kort sagt - slet emnet, opret en annonce i markedet istedet. smiley

• #21   20. apr 2017 Dette er et debatforum....

• #22   20. apr 2017 Tina J
    Du har ret, jeg er ikke klog på din hund, men jeg er klog på racen, hvilket du ikke er.
    Jeg er også klog på avl og hvilke konsekvenser det har/kan have, hvilket du hellere ikke er.
    Så jo, jeg er nok klogere end dig hvad det angår at avle på din hund, selv om jeg ikke kender den.

Og hvis ikke du vil have kommentarer, så slet din annonce, og opret den under annoncer, hvor den hører til.
    Du er bedt om at slette, men det gør du jo hellere ikke, så nej, hverken jeg eller andre skal stoppe med at kommentere, da dette er et debatforum.

• #24   20. apr 2017 Faktisk...så har du oprettet emnet i et debatforum...så må man tage med at folk giver deres mening smiley

Hvis jeg var dig ville jeg slette emnet og oprette den annonce du i følge reglerne herinde skulle have oprettet fra start...

• #25   20. apr 2017 Vi har tre stks - de to af dem benyttes ikke i avl, men den tredje er HD, AD og spondylose fri, har en kanon psyke, er formidabel i C, fed i A og udmærket i B.

Ham kan der godt laves en aftale om, såfremt at din tæve er HD, AD og spondylose fri og har en FCI-godkendt stamtavle smiley
    Samt naturligvis, at hun er ud af linier, som vi vurderer passer til vores hanhund - og at du har min 3 på venteliste til hvalp, når din tæve får kuld.

Men er du interesseret, så send kopi af hendes stamtavle, sundhedstilstand og evt prøver .. så kigger vi på det, og vender tilbage såfremt det er noget, vi mener vores hanhund skal lægge navn til smiley

• #27   20. apr 2017 # 26
    Det tror jeg nok at hun ved smiley

• #29   7. maj 2017 Kan kun sige, at jeg fuldt ud støtter op om argumenterne, der er blevet fremført herover om, hvorfor du ikke bør avle på din hund på nuværende tidspunkt. Bemærk, at jeg ikke udelukker avl på din tæve, men du bør som ansvarlig hvalpesælger gøre dit hjemmearbejde ordentligt. Først: Er din tæve overhovedet egnet til avl? Nej, det er ikke nok, at den er sød og rar. Er den også HD/AD/spondilose fri? Bare for at nævne de mest elmentære. Er der købere til dine hvalpe? Nej, jeg snakker ikke om dem, der siger, "hvor er det en smuk hund" eller "hvilken nuttet lille hvalp". Jeg snakker om dem, der faktisk har lidt kendskab til racen, og kan håndtere en malle og give den de udfordringer, den har brug for, for at den ikke skal havne enten på et internat eller i dyrlægens fryser. Desværre - jeg tvivler på, at mallekyndige hundeførerer vil købe af dig. De kan ikke stille til konkurrencer i brugshundeklubberne med en hund uden stamtavle og det er der, en malle hører til. Beklager, der findes et utal af fremragende malinoishvalpe derude, som har stamtavle og er efter gennemtestede sunde og raske forældre, der har bevist deres evner og det er der, malinoisfolk finder deres nye hundemakker. Nu bliver jeg måske grov i dine øjne, men tænk det lige igennem en ekstra gang: Kan du være det bekendt overfor dine hvalpe - bare fordi du synes, det kunne være sjovt? Hatten af for Martine - ansvaret rækker længere end at producere hvalpe - det forpligter også resten af hundens levetid. Det fortjener vores hunde smiley

Kommentér på:
søger malinois han

Annonce