{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Shiba Inu i Midtjylland!
  • #1   16. sep 2017 Med så "sjælden" en race, skal du nok udvide din afstand, det er ikke altid dem tættest på som er det bedste valg.

    Du kan jo tage et kig her http://koebhund.dk/hvalpeliste/breeders?raceId=2570


  • Zackarias H
    Zackarias H Tilmeldt:
    sep 2017

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 4
    #2   16. sep 2017 Tak!

  • #6   16. sep 2017 John

    det så ikke en Akita inu det der - men en American Akita smiley


  • #8   16. sep 2017 Prøv lige at læse dit link en gang mere J0hN, der står at det er en American Akita smiley

    Der står: American Akita (2 billeder til venstre).
    Det vil sige, at de to billeder til venstre er American Akita


  • #10   16. sep 2017 Gør dit arbejde ordentligt, det er en lille race i DK. Gå udenom de kenneler der popper først frem på Google.

  • #11   16. sep 2017

    profilbillede
  • #12   16. sep 2017 fordi noget popper op som det første på google er ikke ens betydende med at så er de dårlige.

    Zacharias - hvis du er interesseret i en Shiba, så synes jeg du skal tage dig en snak med race repræsentanten for racen.
    du kan finde hendes nummer her nederst højre
    https://spidshundeklubben.dk/shiba.html

    tag evt ud til nogen udstilling, og mød et par avlere og nogen voksne Shiba hunde - og tag så stilling til om det stadig er en hund du ønsker.
    en ting er hvad man ser på et billede og læser på nettet, noget andet er at se den for egne øjne.

    brug tiden på at finde en god avler, og så bør det være irrelevant om det er jylland/fyn/sjælland eller bornholm.
    - du kan sågar også sagtens kigge i fx Sverige, Norge og Tyskland.


  • #13   16. sep 2017 og så husk at sådanne en hund gerne ligger i 12-15.000 kr smiley
    så pengene er sparet sammen til den dag du skal købe en hund.


  • #14   16. sep 2017 Gør dit arbejde ordentligt, det er en lille race i DK. Gå udenom de kenneler der popper først frem på Google.

    Det er da noget frygteligt vås. At noget popper op som det første, er ikke ensbetydende med at det er dårligt.


  • #15   16. sep 2017 Anni, enig!
    Det var dårligt formuleret af mig.
    Dog et ét sikkert, og det er at Google smider størst søgte først.
    Så vil jeg blot henstille til at eventuelle kommende Shiba ejere, fast boende på øen der kun med bro hænger fast til hovedlandet ser sig grundigt omkring inden de fiser ud og køber sig en ny rød rev.
    Det var det, herfra.


  • #17   19. sep 2017 Jeg regner med at stille min shiba d. 4-5 november i Herning.
    Du skal være meget velkommen til at hilse på hende. smiley


    profilbillede
  • #18   19. sep 2017 Kontakt nogle forskellige opdrættere, besøg dem, se hvordan hundene er og hvad du søger i din kommende hund... - Der er store forskelle på dem, selvom det er samme race smiley

    Og hos de gode opdrættere er der venteliste. Koster pt omkring 14-15.000 kr..


  • Zackarias H
    Zackarias H Tilmeldt:
    sep 2017

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 4
    #19   26. sep 2017 Tak for hjælpen alle sammen, "silkeborg og omegn" fandt jeg så ud af ikke lige var den bedste måde at formulere det på.

Kommentér på:
Shiba Inu i Midtjylland!

Annonce