481 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Tynd mave op til fødsel ( HUND ) 2 Tynd mave op til fødsel ( HUND ) 2

Efterfølger til dette :

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=74165

Anna har været på skånekost idag - vi sprang aftensmaden over igår - for at rense ud...

Og fra idag har den så stået på A38, -

Jeg er igang med at koge ris og kylling - til de næste par dage -

Men skal lige høre om noget - efter at have kogt kyllingen har jeg jo vandet derfra - og det valgte jeg at koge risene i det vand...

Er det ok i forhold til skåne elementet i det - ?

Ik noget problem hvis det ik er - har 4 andre der GERNE spiser dem - griner -

Nogen der ved noget om dette ?

Maven er allerede bedre idag - Sprøjte syndromet er faldet til ro - men helt ok er det ikke endnu -

Takker for alle jeres råd igår - ss -

Fik ik ringet til dyrlægen idag - sov først 4.30 imorges - da hun har været ude ca hver halve time indtil da - Så nåede ik at få fat i dyrlægen i ringe tiden - da jeg gik DØD kl 5.00... Og 6 timer frem -

SÅ dyrlægen må der ringes til imorgen - Men kan også se at vi er på retet spor - ss -

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tynd mave op til fødsel ( HUND ) 2
  • #1   11. jan 2007 Kisser - ok , - jamen - så ryger risene til de andre hunde - og Anna får kogt Pasta -

Det er rent hundekøkken i disse dage - Alle får forskellig kost af forskellige årsager - griner - og der står skåle med diverse i over hele køkkenet -

Men sådan er det - bare hundene har det godt - det er det der tæller... smiler...

• #2   11. jan 2007 Amalie - det går allerede bedre med A38´en -

Friske griseører - netop skåret af grisen hps slagteren - er det STRENGT forbudt for en hund på skånekost - ?

Ja undskyld mig alle mine "?" - men har ik haft en hund på skåne før

• #3   12. jan 2007 Julie &....

ALT andet end skånekost er forbudt, når man er drægtig og tynd mave.

Jeg har STOR succes med at få styr på tynd mave med flg. menu :

Kogte ris, blandet med torskerogn fra dåse og A38 - hertil serveres kogt koldt vand.

Skålene skoldes i kogende vand inden maden/vand hældes i HVER gang. HUSK at skifte vand OFTE, da det kan være en ren bakteriebombe.

Denne proces følges til afføringen begynder at blive kunne holde pølsefacon, så blander jeg tørfoder i et par dage. Når alt se ud som det skal så går du over til alm. foder igen.

MEN - når hun er så tæt på termin, vil det nok være klogt lige at få talt med en dyrlæge. Her hvor jeg bor har vi en dyrlægevagt - som man altid kan ringe til døgnet rundt.

Held og lykke med det kommende kuld...

• #4   12. jan 2007 Hej igen...

Var lige ovre og kigge på Anna - hvor ER hun dog sød :o)

Jeg ser lige at hun har fået en p-sprøjte i december - undskyld mig, men undersøgte din dyrlæge ikke Anna inden hun fik spøjten ??? Jeg mener, dyrlægen burde da have mærket/opdaget hun er drægtig.... !!!
    Det der slår mig er, om sådan en p-sprøjte kan være skadelig for fostrene ??? Det er jo en hormonel behandling.... Se at få ringet til din dyrlæge.

Smydi

Kommentér på:
Tynd mave op til fødsel ( HUND ) 2

Annonce