{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.025 visninger | Oprettet:

Hvalp tynd mave {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Min lille skat på 8 uger (9 uger på søndag) har fået dårlig mave og må nok være ærlig, min egen hund oplevede jeg ikke have det, andres hunde ja....

Aner ikke hvad jeg kan gøre for ham:( , for ved jo selv hvor ubehagelige det er at have racer mave for at sige det på en måde.....
Han vil helst ligge op ved mig, for virker til det er det eneste sted han kan finde ro, men nogle gode råd til at hjælpe ham med at komme oven på igen?
For er ret trist lige nu smiley


Kommentarer på:  Hvalp tynd mave
  • #1   8. jan 2020 Har du kontakte en dyrlæge?
    En så lille hvalp skal ikke have dårlig mave for længe.
    Men ellers ville jeg nok anbefale skånekost, men dyrlæge ville få et opkald også


  • #2   8. jan 2020 Hvor længe har det stået på?

    Afsted til dyrehandlen efter Zoolac og Canicur (eller den orange Zoolac) - det er forskelligt hvad der virker bedst.

    Køb noget vådfoder til hvalpe/juniorer med kylling og ris, eller noget andet mildt. Alternativt lav skånekost selv - kog ris i rigeligt vand, kog kylling eller hvid fisk og bland det. Tilsæt evt. kogt og most gulerod eller sød kartoffel.

    Sørg for at den drikker rigeligt. Står det på i mere end et par dage, skal du omkring dyrlægen. Og hvis (når) der er blod i afføringen, skal du afsted. Sådan er det ikke med voksne hunde, men hvalpe er bare mere udsatte.


  • #3   8. jan 2020 Først næsten lige startet var ude med ham ca halv 4 i nat fordi han selv sagde til og der var intet men her ved en 10 tiden da vi var ude igen (han har selvfl. Været ude imellem os uden noget) men ihverfald begyndte det her ved en 10 tiden.


  • #5   8. jan 2020 Må lige have fat i svigermor og høre om hun kan komme med ris og kylling for er nemlig alene hjemme og han kan ikke være alene så længe...

    Han får det fodrer vi fik fra avler som en del af en hvalpe/startpakke så regner med at det er det samme som han er van til


  • #6   8. jan 2020 Har næsten lige haft ham ude igen, det stadig til den tynde side meen slet ikke som i morges hvor det var tyndt

Kommentér på:
Hvalp tynd mave

Annonce