{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.209 visninger | Oprettet:

En svær beslutning... Broweilere... {{forumTopicSubject}}

Idag har vi været ved dyrlægen -

Anna sku ha taget sting - og hvalpene sku tilses -
Inden afgang havde jeg besluttet at Ask sku aflives idag, - og Tjalfe sku tilses med henblik på aflivning, -

Det er selvfølgelig svært at tage sådan en beslutning med både levende og spisende hvalpe, - som tilmed tager på i vægt -
Men min vurdering har gennem de sidste par dage været at tilvæksten alligevel ikke har været HELT som den skulle være, -

Derfor aflivningen idag - Dyrlægen vurderede at Tjalfe så fin ud - men at hun godt kunne se at han ikke var på størrelse og aktivitets niveau med de andre -
Det var VIRKELIG svært at sige fra omkring ham - derfor var valget at han får til mandag - Er min fornemmelse omkring ham ikke væsentligt ændret der - vil han også blive aflivet -

Jeg har skrevet lidt om tankerne bag det på vor hjemmeside - :

(link fjernet)

Nederst under onsdag torsdag -

Vi har nu 6 hvalpe i hvalpekassen -

Som jeg også skriver lidt om på vor hjemmeside - :
Denne beslutning tages ikke for at lege Gud over liv og død - og kan måske virke hård på nogen -
Men vi ønsker udelukkende at sende sunde og STÆRKE hvalpe ud i livet - Vi ønsker ikke at en familie senere skal stå med en syg - døende eller død hund - fordi vi tvang igennem et liv - som reelt ikke skulle have været...
Håber at der er forståelse for vores beslutninger omkring vores hvalpe, - og har ikke brug for grimme kommentarer om at alle har ret til en chance...

Lidt opdatering herfra - ss -

Julie ;O)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En svær beslutning... Broweilere...
Kommentér på:
En svær beslutning... Broweilere...

Annonce