{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
424 visninger | Oprettet:

ihhh... hvor sødt {{forumTopicSubject}}

andrea lå lige på ryggen og slappede af, og jeg ville lige mærke hvalpene, og i kan tro der er gang i den derinde, de sparker løs og man kan se på huden at de bevæger sig... ihhh, jeg glæder mig, blir sådan helt rørstrømsk inden i hihi

*sætter billeder ind af den tykke nu her smiley *
selvfølgeligt også af lucas... hehe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ihhh... hvor sødt
  • #1   12. apr 2007 ej det må være vildt spænde

• #2   12. apr 2007 IIIh, kan godt forstå at du glæder dig!!

• #3   12. apr 2007 hehe jaa.. jeg sidder også tit og nuser hendes mave og mærker de små, men det er først nu jeg sådan rigtigt kan mærke dem, og man kan bare se hun nyder det helt vildt hehe... meeen hun vil nok gerne snart ha at de kommer ud de små.... hæhæ

*så er der nye billeder i mit fotoalbum*

• #4   12. apr 2007 hmm.. jeg har sådan tænkt på at når hvalpene kommer og de skal ud til deres nye ejere, om man sku få fat i en bog eller noget så man kunne putte billeder og noget ind i fra hver hvalp så ejerene kunne ha få den med når hvalpen er gammel nok til at komme hjemme fra...

er der nogen der har en rigtig god ide hva man kan gøre...??

• #5   12. apr 2007 Jeg har lavet en lille 'hvalpebog', hvor jeg har sat billeder ind af forældrene og kuldet. Så har jeg skrevet forskellige data ind, f.eks. vægt over de 8 uger, de var her, hvilket nr. de var i kuldet, dato for ormekure etc.

Det lyder godt nok hyggeligt med det pusleri i hendes mave. Jeg glæder mig til, at Mirah - forhåbentligt - viser tegn på drægtighed.

• #6   12. apr 2007 årh ja det var en go ide *ss*

skal du også ha hvalpe??? det lyder bare spændende...
    tænkte på, dine spidser har vel næsten samme slags pels som min lucas, fælder de også så det ligger på gulvet i små totter???
    Ved ikke om det er fordi vi lige er flyttet og jeg købte noget billigt foder til dem fordi jeg ikke havde mere og det lige var det eneste jeg kunne få fat på...
    hvilket foder bruger du??

• #7   12. apr 2007 Venter hvalpe på søndag (ca.)

• #8   12. apr 2007 årh hvor dejligt, jeg tror også andrea får her i weekenden smiley

• #9   12. apr 2007 Betina H. Jeg håber, Mirah får hvalpe omkring 1. juni. Hendes pels fælder ikke så meget i totter. Det er mere nogle lange hår, der ligger efter mine hunde. Vi kan da se, vi har 3, men de fælder faktisk ikke så meget. Jeg gik for et par måneder over på Hennes Pet Food Main Kronch, som er et dansk produkt lavet på friske lakserester. Der skulle være en masse gode omega-fedtsyrer i, som er godt for pels osv.

Spændende for dig også, Susanne M. Held og lykke med de små pus.

• #10   12. apr 2007 ... par måneder siden - skulle der have stået ;o)

• #11   12. apr 2007 okay, tror jeg skal op og snakke med min dyre handler om det.. det sku gerne være noget for både andrea og lucas så jeg ikke skal til og stå med to forskellige poser foder til hver

• #12   12. apr 2007 Islændere er også spidser. De fælder alt ulden på maven så hvalpene ikke drukner i pels. Ja vi glæder os. Det er vores 14. kuld her på kennelen (mit 9.), men det er denne tæves 1. kuld.

• #13   12. apr 2007 Vores blev også mere bare på maven, da de fik hvalpe, men de har nu ikke vildt meget hår på maven i forvejen. Dine har nok meget mere underuld, Susanne. Mirahs kuld vil blive vores det 3., men Mirahs det andet. Det er højst sandsynligt hendes sidste kuld.

• #14   12. apr 2007 Betina, hvis din dyrehandler ikke har det, så kan du finde deres hjemmeside - Henne Pet Food. Der står en forhandlerliste, og hvis der ikke er en forhandler i nærheden, så kan de sende det med fragtbil gratis, hvis du køber 6 sække. Og så er det endda billigere at købe en stor portion. Du må gerne blande f.eks. hvalpefoder og voksenfoder i de 6 sække. De har været søde at snakke med derovre - ved Esbjerg. Måske kender du en, du kunne dele en portion med. Det gør jeg. Så er det stadig frisk, selv om jeg køber mange på en gang.

Kommentér på:
ihhh... hvor sødt

Annonce