876 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

mangler at komme af med en hvalp mangler at komme af med en hvalp

hjælp vi mangler at komme af med en hanhvalp han kan ses på market er det prisen der er for meget eller hvad har sat ham ned til 2000 kr fra 2700 kr de første 6 hvalpe blev solgt på 2 dage så vi har snart haft ham i 2 uger uden henvendelser han er næsten ren samojede så er der nogen der kender nogen der mangler sådan en hund

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mangler at komme af med en hvalp
  • #1   27. apr 2007 For helvede hvor er den nuller. Øv, vi ikke kan have flere hunde. Boris er bange for hvalpe...

• #2   27. apr 2007 klaus Z
    Sådan kan det komme til at gå, at når man sætter hvalpe i verden, så er der altid et par stykker som man ikke kommer af med,

Men jeg byder 0,25 øre, så skal jeg nok skaffe dig af med din blandingshvalp.*GG*

• #3   27. apr 2007 Jeg vil også mene at 2.000 er meget for en blandings hund.. jeg vil max give 1000 kr for en blanding... Men det er så bare min mening smiley

• #4   27. apr 2007 Jeg ga 1500 for Noah og 3500 for Hector syns ikke det er for meget vis de er blevet passet ordenligt og har fået vac osv smiley

• #5   27. apr 2007 Siger som Banehunden, det er hvad man rissikerer ved at sætte hvalpe i verden, syns endda du er heldig det kun er en der ikke har fået nyt hjem, prøv at sætte den til salg på div sider, måske du er heldig??

• #6   27. apr 2007 2000 kr er da ikke for meget. Man skal jo ikke forære sine hunde væk. Kan risikere de kommer i de forkerte menneskers hænder.

Banehunden Babett: Det var godt nok nedladende sagt !!

• #7   27. apr 2007 Bare rolig. Ham skal du nok komme af med. Han er kær uanset om han er en blanding og 2000 kr er en fin pris.

Du kunne evt tage nogle charme billeder af ham - det virker somregel. Sådan fik jeg afsat en 16 uger gammel sort/hvid huskat ;o)

• #8   27. apr 2007 Jeg synes heller ikke det er meget, det er en fin pris. Som Tinna siger så prøv at tage nogle billeder, lig ham evt. på dba.dk eller andet sted.

Bare fordi det er en blandingshvalp behøves den ikke være "dårligere" end alle mulige andre. Blandingshunde er da i de allerfleste tilfælde nogle skønne vovser:)

• #9   27. apr 2007 Jeg vil lige citere mig selv "Men det er så bare min mening :)"

Jeg vil aldrig give så meget for en blanding, og jo jeg ved godt det kræver mad osv at avle, det gør det også ved andre dyr..

• #10   27. apr 2007 Jeg har lige solgt mine blandings samojeder/dansk spids, jeg har et par købere som jeg desvære ikke havde nogen hvalp til, alle er solgt, jeg ringer til dem og spørger om de er interseret i din. hilsen Mona

• #11   27. apr 2007 Ratster Zoo: Folk kan godt læse, så du behøver ikke gentage DIN mening. Vi har jo lov at have vores egen ;o)

• #12   27. apr 2007 Tja, så kunne det siges på en anden måde at det var okay jeg syntes det smiley Ikke med "hold da op, det er ikek en høj pris" som om jeg ikek kunne sige noget der var mere forkert..

• #13   27. apr 2007 kan ikke lige finde din annonce, kan du ikke fortælle mig lidt om din hvalp?????

• #14   27. apr 2007 hvalpen er utolig dejlig men efter min mening for dyr jeg havde blandinger og jeg tog 1000 for dem vac og ormebehandlet.
    MONA: her er annoncen
    (link fjernet)

• #15   27. apr 2007 Hej Klaus, så har jeg snakket med Ina som hun hedder, hun er meget interseret i din hvalp, vil du ringe til hende på tlf.nr. 27577994 efter kl. 16,00 Hilsen Mona

• #16   27. apr 2007 hej tak for jeres svar jeg ringer lige til Ina efter kl 16 så mona mange tak for hjælpen

• #17   27. apr 2007 ja jeg skulle lige sunde mig efter jeres svar når i skriver at sådan er det når man får hvalpe så kan man ikke regne med at komme af med dem alle hvad vil i så gøre når i får hvalpe for jeg regner ikke med at i bare selv ser sådan på det når det er jeg der stå i det og er det fordi i selv har race hunde for jeg er medst til blandinger da er der ikke noget endalv i som der er i mange af de ægte hunde og er der nogen der beholder en hvalp selv bare for at hvis man ikke får dem solgt så har de en legekamerat samme tier synes jeg det er nogle dorlige svar i giver men det er ok

• #18   27. apr 2007 klaus nu føler jeg mig lidt stødt mener ikke jeg har skrevet noget negativt.
    ja jeg har en race hund ( uden papire)
    men jeg kunne da godt finde på at købe en blanding det ert tit dem der er sødest

• #19   27. apr 2007 hej rikke det var jo ikke menigen jeg ville støde dig eller nogen anden så jeg undskylder meget hvis der er nogen der tror det men jeg ved der er mange der ikke regner en blandings hund for noget og tror de bare bliver givet gratis væk for så var han nok væk men til hvilken liv

• #20   27. apr 2007 Og jo højere priser for blandingshvalpe jo mere attraktiv er det at producere, jo sværere er de at komme af med, det biders sig selv i halen...

• #21   27. apr 2007 hej vil gerne høre om alle der har fået hvalpe herinde kun har gjort det for at få en hvalp selv for så er der noget galt dyrelæger anbefaler man lader sin hund få hvalpe en gang enden de bliver striliseret for at blive voksene og det er viktigt hvis man ikke vil have en hund der altig vil være hvalpet så hvis man skulle bedholde en selv når man ikke har tid til flerre hunde

• #22   27. apr 2007 Klaus Z>> Hvis din dyrlæge mener at en tæve ikke kan sterriliseres inden den har fået hvalpe, vil jeg uden at rødme, foreslå din dyrlæge at læse sig up to date. Det er en gammel gammel skrøne og i mit hoved en dårlig undskyldning for at lave et kuld hvalpe. Der er ingen videnskabelig forskning der viser at en tæve skal have hvalpe for at blive voksen.

Jeg er varm fortaler for at neutralisere både han hunde og tæver tidligt, altså inden de bliver kønsmodne.

Der er lavet undersøgelser i USA for at finde ud af om der var noget om snakken med at katte/hunde der blev neutraliseret inden de var kønsmodne blev mindre end dem der blev sent neutraliseret. Resultatet var faktisk lige omvendt, om end det var ganske lidt det drejede sig om ;-))

OG så lige til sidst, hvis man lader sin tæve parre og ikke har en hulens masse på venteliste så kan man sagtens ende med at stå med en hvalp eller 2 der ikke er solgt den dag de fylder 8 uger, That´s life og et valg man tager den dag man lader sin hund parre. Vi har haft et enkelt kuld hvalpe for flere år siden, havde en tæve i udstationering her og vi var da helt på det rene med at det kunne ende med at ikke kun 1 hvalp skulle blive her. Det samme gælder faktisk når jeg laver et kuld killinger, derfor laver jeg kun ganske få kuld, jeg vil ikke stå i en situation hvor jeg går på kompromis med de krav jeg stiller til killingekøbere fordi jeg er ved at panikke over at killingen er blevet over 12 uger.

• #23   27. apr 2007 Det er en ammestuehistorie....

• #24   27. apr 2007 Godt det ikke er min dyrlæge, sikke en gang øregas at lukke ud.
    Jeg havde bestemt valgt at få min tæve stereliseret UDEN at få det kuld hvalpe, da det er virkelig hårdt for dem, og tænk hvis der var sket hende noget før, under eller efter fødslen, det kunne jeg aldrig tilgive mig selv hvis min begrundelse for at få hende parret var at hun skulle stereliseres.

Prisen syns jeg ikke er for høj, overhovedet.

Men dit 'hjælp' som du starter tråden med forstår jeg ikke, man må da næsten forvente at man har mindst en hvalp tilbage når de 8 uger er gået, for i min verden er det ikke noget at panikke over.
    Det er det samme som at blive overrasket over at det er hårdt trættende arbejde at have en flok hvalpe i huset.

• #25   27. apr 2007 Hold da op... hvor er den dyrlæge uddannet?

Kommentér på:
mangler at komme af med en hvalp

Annonce