{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

Usmidning af kompetente folk {{forumTopicSubject}}

Jeg synes det er et problem for HG, at folk der prøver at gøre opmærksom på forskellige problematikker omkring en race som de virkelig har viden om bliver udelukket herfra, fordi de prøver at advare uviddende købere om hvilke faldgrupper der er inde for racen.
Når en person der er racerepræsentant, for en race der er potentielt farlig i de forkerte/uvidende folks hænder, bliver udelukket fra HG, fordi vedkommende advarer, så synes jeg det er dybt problematisk. Jeg er godt klar over at kritiske kommentarer ikke er tilladt i annoncer, som HG er skruet sammen nu, men HG må da være sit ansvar voksent. Der er efterhånden over 15.000 oprettede brugere herinde, så man må da kunne opsætte nogle retningslinjer hvor det er muligt, at advare uvidende købere om hvad de går en til med forskellige racer.
Det skal siges at jeg ikke personligt kender vedkommende som er racerepræsentant for sin race, men det virker bare som en person der ønsker at forebygge problemmer for kommende hundeejere, og som ikke ønsker sin race "spoleret".

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Usmidning af kompetente folk
Kommentér på:
Usmidning af kompetente folk

Annonce