3.184 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 106 Svar

HJÆLP til søgning efter min lille hund HJÆLP til søgning efter min lille hund

Nogen som helst som har tid og mulighed for at hjælpe med at gennemsøge Egense sommerhusområde ?

Eller kender nogen med en sporhund ??

Er ved at være desperat og beder derfor alle om hjælp

Chilli har nu været væk i snart 3 døgn og hun må jo være her et sted !!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP til søgning efter min lille hund
  • #1   29. jul 2019 smiley

• #2   29. jul 2019 jeg håber den bliver fundet, men det hjælper ikke at spamme forum med tråde smiley

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 667 Svar: 5.765
    #3   29. jul 2019 hvem er kontaktet?

dyreværn, politi, dyrlæger?

jeg har ikke min mere. han har før fundet to katte der var skadet men jeg har hørt herinde at det er svært for en hund at finde en hund så du skal gå en anden vej og kontakte alle dem som er nævnt herover.

lav opslag på fb og så

• #4   29. jul 2019 Har du ikke andre/bedre billeder af din hund? Du lægger hele tiden det samme, slørede billede ud.
    Billede kan hjælpe i søgningen.

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#5   29. jul 2019 enig

det ligner en pomeranien. skriv race navn alder mm, hvor blev hun væk præcist, hvor er hun set præcist og så slå det op i en gruppe for området.

det er ikke godt i denne varme at hun går rundt. hun er nok i panik og kan være svær at fange. stil vand og mad ud hvis du ved hvad område hun er i

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#6   29. jul 2019 tjek at jeres oplysninger kan findes via hunderegistret

https://dyrevaernet.dk/dyrevaernets-abc/hunde/dyrevaernets-raad-om-hunde/er-din-hund-loebet-vaek-hjemmefra/

er der toge i nærheden så kontakt og så DSB eller Arriva

• #7   29. jul 2019 her i sommerhuset har jeg ikke flere billeder og vil ikke forlade sommerhuset før hun er fundet - håber nogen kan se hende alligevel på billedet smiley

• #8   29. jul 2019 ligner hende her

profilbillede
  • Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#9   29. jul 2019 få en til at sende dig et foto så

kontakt fie. hils fra helle lenschow og spørg om hun kender en i området der kan søge

https://www.facebook.com/fie.skau

hendes hunde kan måske og så finde en hund hvis der er skade. men det kan hun svare på. hun er en del af et større netværk.

du bør og så ringe 1812 og fortælle vagthavende der at i leder. måske de får et opkald

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#10   29. jul 2019 Hvad er der gjort præcist indtil nu og hvor og hvornår blev hun væk? er hun set siden? hvor?

uanset empati kan du ikke forvente at de folk der rykker ud med deres hunde med mindre alt andet er forsøgt også. jeg forstår din uro. men du er nødt til at handle efter en plan og logisk.

jeg beder til hun kommer hjem i dag. det er utrolig synd for jer!

• #11   29. jul 2019 har ringet til politiet og 1812 og dyrlæger og alt jeg kan finde på - nu har jeg spurgt efter hjælp til at finde hende - hun må jo være et sted smiley

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#12   29. jul 2019 er alle internater kontaktet? I området?

hvor blev hun præcis væk og hvornår? er hun set siden? hvor?

• #13   29. jul 2019 har du været ude og kalde?

• #14   29. jul 2019 HL indtil nu har jeg og min mand og søn ledt både dag - aften og nat efter hende - vi har haft hendes mor og bror med ude og lede efter hende for at hvis hun ser dem så ville hun komme - har jo aldrig været uden dem smiley har sat seder op hos købmanden og på de nærmeste campingpladser og Egense bådplads - har sat sedler om i området - spurgt alle vi har mødt og søgt på FB og her - kontaktet politi - 1812 og dyrlæger … og nu søgt efter flere til at hjælpe med at søge …

• #15   29. jul 2019 Frk Jensen - ja både dag aften og nat smiley

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#16   29. jul 2019 hvis hun ligner den anden hund så skriv det og læg det ud i de grupper i mit link.

der er sikkert også en lokal fb gruppe for området

• #17   29. jul 2019 HL nej har ikke prøvet internater - jeg talte med Falck som siger at man altid får at vide man skal kontakte politiet først hvis man finder en hund smiley hun er forsvundet fra Lærkevej i Egense sommerhusområde fredag eftermiddag hvor hun var i hundegården sammen med de andre - vi ved ikke hvordan hun kom ud - de løber altid mellem hundegård og hus som de vil og hundegården er lukket af smiley hun er heldigvis siden set af to - men det var fredag kort efter hun stak af - derefter INTET overhovedet smiley

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#18   29. jul 2019 jeg ville kontakte internaterne.

jeg laver pr for et af dem og politiet er bestemt ikke altid involveret når et dyr kommer ind.

er hun chippet? så vær sikker på at internatet kan finde dig eller en dyrlæge. dine oplysninger skal være synlige i hunderegistret

når jeg søger på Egense Facebook kommer en del grupper op. del opslaget der

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#19   29. jul 2019 jeg har også altid haft mine til at gå ud og ind som dig. man holder øje men uheld sker. det er gode tegn hun er set.

måske en har taget hende ind?

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#20   29. jul 2019 vores hund er væk

vores hund .. indsæt navn og alder og race... er forsvundet fra... indsæt adresse og dato... og vi har ledt overalt. hun lyder navnet... indsæt navn...
    hun er sidst set...indsæt hvor og hvornår...

politi mfl er orienteret. hvis du ser hende så kontakt os på.... indsæt telefonnummer

da vi er på ferie i Egense har jeg kun dette foto. men jeg vedhæfter et foto af vores anden hund og så som hun ligner

vedhæft begge foto

• #21   29. jul 2019 Der er jo opslag masser af steder på fb. Der er lavet flyers og hængt op. Hvis en tysk turist har fundet den er det ikke sikkert at de ved hvor de skal henvende sig hvis der bare bliver lavet flere opslag på fb. De er ikke i vores lokale fb grupper. Der er ikke tog herude, men fjord til den ene side, hav til en anden side og et ret stort grøftesystem. Vi havde ret meget uvejr her i går.

• #23   29. jul 2019 Mille R - ja masser af regn og torden i går smiley har sat sedler op med tysk og engelsk tekst nu og telefonnummer på - der MÅ jo være en der har set hende ….

• #24   29. jul 2019 HL rigtig god tekst - ligner det vi har sat op på sedler her omkring - men prøver meget gerne flere steder - vil jo prøve alt jeg kan - hun MÅ være et sted !!!!!!

• #25   29. jul 2019 Er det ikke noget med at man kan kontakte dch og høre dem om de har en eftersøgnings-hund?

• #27   29. jul 2019 I Sverige bruger man ID-hunde til eftersøgning af blandt andet bortløbne hunde. Findes de også i DK?

• #29   29. jul 2019 Mikes mor - har forsøgt at ringe - hun tager ikke pt telefonen men indtalt en besked - TAK !!

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#31   29. jul 2019 skide godt Mikes mor!

• #32   29. jul 2019 Er hun bange for torden?
    Hun er rimelig kendt i området eller ? For så burde hun jo selv kunne finde tilbage. Medmindre hun er lukket inde eller faldet ned eller på anden måde skadet.

• #33   29. jul 2019 Mikes mor - har talt med hende - utrolig sød - men leder ikke efter hunde smiley

• #34   29. jul 2019 AG - ja hun er bange for uvejr og nej hun er ikke kendt i området så kan ikke finde hjem smiley

• #36   29. jul 2019 DcH eftersøgningstjeneste søger IKKE på hunde, KUN på tabte ting.

Der er vist nogle mere eller mindre lødige mennesker, som gerne tager 5-7.000 kr for at lade deres hund søge efter en bortløben hund, som regel uden resultat.

• #38   29. jul 2019 Har I kontaktet NT? NordjyllandsTrafikselskab?
    Hvad med taxaselskaberne?

• #39   29. jul 2019 hjem is bilen kører i området i dag. Måske det kunne være noget at give dem et kald og få dem til at bede chaufføren kigge også?

• #40   29. jul 2019 Mille R - perfekt med is bilen - den kommer jo overalt - vil prøve at få fat i den der kører her - tak !!

• #41   29. jul 2019 Julie G - nej faktisk ikke - også en ide vi må prøve - tak

• #43   29. jul 2019 Jeg så den bare da jeg kørte ind mod Aalborg. Den starter sikkert i Mou, så hvis I er heldige kan de holde øje i hele området. Jeg så ikke noget langs landevejen i øvrigt.

• #44   29. jul 2019 Mille R- hjemis bilen holder øje - tak for ideen !!

• #45   29. jul 2019 VI er alt for langt hjemmefra men folk kender hende der så skulle hun komme den vej så ringer de helt sikkert - de ved også hun er mistet smiley

• #46   30. jul 2019 Har I været rundt i Mou i aftes?

• #47   30. jul 2019 Marianne, hvorfor er alle dine opslag på din facebook slettet? Har I fundet Chili? Var det hende der var set i aftes? En opdatering vil være rart, ellers er det lidt spildte kræfter for mig at køre ud og lede igen i dag.

• #48   30. jul 2019 WHAT ?? er de slettet ??? nej Chilli er ikke fundet og vi har brug for al den hjælp vi kan få - hun er set på Tøtmosen i dag og Engparken i går

• #49   30. jul 2019 jeg kunne bare kun se et enkelt opslag på din Facebook i dag. Jeg ved ikke, det kan være at min Facebook er mærkelig.

• #50   30. jul 2019 Men så er hun jo stadig i sommerhusområdet. Det er da en god ting i det mindste.

• #51   30. jul 2019 Mille R - ja er så utrolig glad for at vide CHilli er i live og i nærheden - nu skal hun "bare!" findes og hjem til os - og sin mor - far og bror !!

• #52   30. jul 2019 Jeg krydser fingre for, at I finder hende i dag!

• #53   30. jul 2019 Det skal hun også nok komme. smiley

• #55   31. jul 2019 Tusind tak alle - var ude og lede hele dagen - aftenen og til midnat i går og i dag fra kl. 04 - til nu - uden held - men flere har set hende - nu også ved Tranevej / kongeørnen - så hun er i det mindste i nærheden - de siger de ikke kan kalde hende til sig - hun virker forvirret - kan jo ikke finde hjem - men ser ok ud - vejret her er bestemt ikke godt - regn og rusk og hun skal altså hjem !!

Tak for jeres omsorg for Chilli

• #56   31. jul 2019 Hvor er det dejligt at flere har set hende. Jeg har desværre ikke mulighed for at komme og hjælpe med at lede i dag, men hvis hun stadig er på fri pote i morgen så kommer jeg gerne og går en tur i området. Jeg kender ikke sommerhusområdet ret godt dog.

• #57   31. jul 2019 De må ikke forsøge at kalde hende til sig. Det gør hende bare mere sky.
    Det er kun dig der må kalde.
    Kan I begynde at indkredse det område hun gemmer sig i og arrangere foderpladser? Meget gerne et sted hvor der kan hegnes.

• #58   31. jul 2019 Mille R - tusind tak !! du er meget velkomme til at ringe til os på tlf 26730020 så kan vi lave en plan hvis hun stadig ikke er hjemme i morgen

• #60   31. jul 2019 AG - tror alle kalder på hende nu - og hun er blevet sky og forvirret siger dem der har set hende - vil forsøge at skrive på FB at de ikke skal kalde men i stedet give os besked hvis de ikke kan lokke hende tæt på sig og fange hende

Der er ikke rigtig hegn her i områderne - kun huse der har lavet hundegårde og der kommer hun jo ikke ind - men god ide med at arrangere foderpladser - vil forsøge den løsning

Tusind tak !!

• #63   31. jul 2019 rævefælder dræber ikke hunden og kaldes nogle steder kattefælder smiley

• #65   31. jul 2019 Ida - Nu er det ment som en hjælp, ikke alle ved at de ikke slår ihjel.

• #67   31. jul 2019 Ida - Igen det var ment som en hjælp ikke andet, jeg ved fra mig selv at hvis jeg var stresset over et af mine dyr var væk, er det ikke alle forslag jeg ville tænke helt logisk over.

• #68   1. aug 2019 Der er vel ikke noget nyt efter i dag? Jeg var en del rundt i dag, men der er jo en milliard steder hun kan opholde sig.

• #69   2. aug 2019 Mille R - enig - alt for mange steder smiley mødt en der har set hende løbe på Kystvejen og var i tvivl om de ramte hende - men siger hun løb videre kunne de se i bagspejlet …. så livstegn men ikke fundet …. håber godt nok snart hun kommer hjem ..

• Ulla N
    Ulla N Tilmeldt:
    sep 2013

Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 93
    #70   2. aug 2019 Øv havde håbet på en god opdatering på hun var fundet og hjemme smiley Håber godt nok det lille pus snart er hjemme igen.

• #71   2. aug 2019 Går også og kigger om ikk hun er kommet hjem - håber hver eneste dag, kan slet ikk klare tanken om at hun er derude alene og kan lige forestille mig hvor meget i panik I må være!! Ville seriøst være fuldstændig i vild panik og græde snot!! Håber sådan at der snart er gode nyheder om at hun er godt hjemme igen!!!

• #72   2. aug 2019 Tusind tak Ulla og Pernille - håber også meget på hun snart er her igen - har jo også sin hundemor der leder efter hende hele tiden smiley kan slet ikke lide hun nu er ude på den store vej hvor der er færgetræk smiley men håber og leder videre - hun skal altså hjem i live … tak for jeres omsorg - betyder meget

• Ulla N
    Ulla N Tilmeldt:
    sep 2013

#73   2. aug 2019 Stort kram til dig Marianne. Det er ikke det sjoveste i verden at have sin lille ven ude på fri pote og så oven i købet så længe smiley Føler virkelig med dig.

• #74   3. aug 2019 tak Ulla N - nej det er ikke nemt - jeg er kun et stort sår lige nu smiley og HVOR ER HUN ??

• #75   3. aug 2019 Har I prøvet at snakke med Nordjyske?

• #77   5. aug 2019 nej det er ikke den smiley

• #78   5. aug 2019 Nu ved jeg godt, at det her er langt fra hvor din hund forsvandt, men man ved jo aldrig, om der er nogen der evt har haft samlet den op og er kørt afsted med den.
    Så prøv lige at se, om det er din hund.

https://kolding24.dk/efterlysninger/kender-du-denne-hund-pomeranian-i-fare-blive-aflivet?fbclid=IwAR3DD4HXP8-qxUnwTuW08TlcYmEZkTUaFNsl04Wqx-UACGE7FMSw57nWKTQ

• #79   5. aug 2019 Det er ikke den hund.

• #82   5. aug 2019 Jeg undrede mig også MEGET over at man ikke allerede havde tjekket om den var chippet. Det andet her virker helt hen i vejret.
    Øv at det ikke er TS' hund ??

• #83   5. aug 2019 Ja, det er øv at det ikke er Chilli, men Chilli er set rende rundt i området efter den fremlysning i Kolding.

• #84   5. aug 2019 Mon ikke det er journalistensom har fået galt fat i noget, hunden er så vidt jeg er klar over, på internat ognaturligvis er den undersøgt for chip, naturligvis bliver den da ikke aflivet, det ville da være fjollet, den er jo penge vær og let at komme af med smiley

• #86   5. aug 2019 Selvfølgelig er den på internat. Politiet gider sku da ikke passe hund i 3 dage smiley
    Og det med afhændet eller aflivet er standart.

• #87   5. aug 2019 Hvad enten der er set en lille hund, der minder om en pomeranian, løbe rundt i området efter torsdag eller ej, så ville jeg godt nok lige tjekke op på den hund der, hvis jeg var Marianne. Med mindre, der er en anden grund til at vide, at det ikke er Chilli. Rigtig mange mennesker er ikke særlig gode til at genkende hunderacer, tænk hvis de oplysninger om folk der har set hende, ikke er rigtige. Og hvad er der tabt ved lige at kontakte politiet og tjekke op på den fremlyste pomeranian.

• #88   5. aug 2019 Fuldkommen enig med Lene.
    Hellere tjekke op en gang for meget frem for en gang for lidt.
    Speciel når det er samme race, og begge er forsvundet/fundet med så få dages mellemrum.

Mille - og hvor ved du fra at det ikke er den hund ?

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#89   5. aug 2019 enig med Lene. Ring til dem straks

lad være med at stole på at en eller anden politimand har oplyst en eller anden journalist korrekt. fat knoglen

• #90   5. aug 2019 Hunden sidder på internat her.

https://dyrevaernet.dk/seneste-nyt/nye-aabningstider-i-kolding/

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#91   5. aug 2019 jeg har sendt ts en besked. er der nogle der kender hende så giv hende lige et praj

åh hvor jeg håber !

• #93   5. aug 2019 Det er ikke den hund, det har internatet oplys smiley

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#94   5. aug 2019 okay Bodil smiley øv håbede lige

kh da min venindes danske spids smuttede på en ferie fik de hunden retur... men i fremlysningrn stod der.... husky..... Der må gerne grines...

min brors gamle labrador sort og helt klassisk lab af den gamle type var fremlyst som.... boxer...

man skal virkelig ikke lade sig stoppe af hvad politi eller medier skriver! Jeg er flere gange mødt ind til noget rod på aviserne hvor de bringer noget om en race og så viser noget andet...
    sidst var det en Berner... med et foto af en tibetansk mastif...

De to her kom retur på chip. politiet havde i første omgang ikke kunnet finde chippen... men det kunne dyrlægen altså... jeg aner ikke hvad der sker den slags steder... egentlig har de ikke tid til at fange hunde tænker jeg..... hverken politi eller medier og de sidste sjusker meget!

• #95   5. aug 2019 Det var da ærgerligt. smiley

Og præcis, HL. Efter at have hørt min tidligere nabo omtale en staff som en mini boxer, og en endnu ikke trimmet ung riesenschnauzer som en puddel, og selv fået en steriliseret pyreneer med masser af pels forvekslet med en labrador, så stoler jeg ikke umiddelbart på folks udtalelser vedr. racer.

• #96   5. aug 2019 Ej, men Marianne HAR set fremlysningen og har bekræftet at det ikke er hendes. Det er sket for flere dage siden. smiley

• #97   5. aug 2019 Mille, det var ærgerligt, og var det blevet nævnt som begrundelse for, at det ikke var Chilli, så havde den jo ikke været længere.

• #98   5. aug 2019 Ejer HAR bekræftet at det ikke er hendes hund, så hvorfor er det lige at folk bliver ved og ved og ved?

• #99   5. aug 2019 Ja, det er da smadder ærgerligt at det ikke er Chilli. Jeg ved ikke rigtig lige hvorfor jeg skulle begrunde alt muligt. Jeg følger sagen ret tæt, og som det altid er i sådanne sager, så foregår langt den meste opdatering på Facebook. Så man kan jo få sin viden derfra eventuelt. Jeg forstår godt at Marianne ikke har overskud til at skulle opdatere her og der hele tiden, når man er ude og lede efter sin hund. De gør hvad de kan, der er sat foderstationer op, lagt ting ud der dufter, der er arrangeret fælder, eftersøgningshold, de (vi) lokale herude holde øje, går ekstra ture uden hund, ejer er af sted alene og med hunde som Chilli kender. Det område hun er blevet væk i, er bare mega besværligt at finde hende i - der er virkelig mange gemmesteder. Heldigvis da er der ikke nogle tog herude, og den kørende trafik holder sig som regel nogenlunde til hastighedsbegrænsningen på 60 km/t.

• #100   5. aug 2019 Ejer har da ikke bekræftet noget herinde.

Mille skrev ret hurtigt det ikke var den hund, men uden andet end lige den kommentar.

Hvis hun nu bare havde orket lige også at skrive at det var ejer der havde fået det bekræftet, så ville folk jo nok ikke have skrevet mere.

• #101   5. aug 2019 Ejer har sku nok andet at lave end at sidde på HG og læse 25 ens beskeder om en hund der ikke er hendes.

• #102   5. aug 2019 Ja, og derfor havde det jo været så fint hvis Mille (som åbenbart ved det og ikke bare antager), lige havde skrevet at det var ejer der sagde at det ikke var den.

Men jeg tror jeg vinger af på den her tråd og den anden, for det ser ud som om at hvis man ikke er med på facebook (og jo jeg har facebook, men har ikke set efterlysningen derinde) så er man mere til besvær når man forsøger at komme med noget man synes kunne være en mulighed.

• #103   5. aug 2019 Ej hold nu op.
    Hunden er ikke den TS leder efter, thats it og så videre i teksten.
    Ingen grund til at tage en offerrolle på sig eller blive ved og ved og ved med at tvære rundt i det.

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#104   5. aug 2019 folk forsøgte jo bare at hjælpe smiley

• #105   5. aug 2019 Nu er det jo ikke ejer, vi kommunikerer med her, men Mille, der skriver først 2 gange, at det ikke er den uden nogen uddybning, og 3. gang, at det ikke er den, for den er set efterfølgende, og den del ville jeg som skrevet ikke turde satse på, hvis det var min hund.
    Havde Mille nu i stedet skrevet, at ejer havde tjekket op på hunden i Kolding, så var der jo ikke nogen, der spildt mere af hverken sin egen, Mille's eller ejers tid.

• #106   5. aug 2019 Jeg skrev en kort hurtig besked, fordi jeg havde travlt med andet, og jeg egentlig tænkte at det var lidt spild af alles tid at blive ved med at køre rundt i om det kunne/ikke kunne være den hund. My bad - det skal ikke ske en anden gang. Jeg skal nok holde det for mig selv.

Jeg reagerer lidt på, at den information jeg kommer med bliver betvivlet. Bliver taget for at være "antagelser", og kommentarer som "og hvor ved du det fra" synes jeg er mega provokerende, ærligt talt. Jeg håber ved gud ikke at nogen som helst kunne finde på, at gætte på at det ikke var den hund, hvis der var den mindste chance for at det var. En anden skriver at internatet har bekræftet at det ikke er den hund, men den påstand skal ikke betvivles eller hvad? Det kommer jo heller ikke direkte fra ejer. Det kunne da på ingen måde falde mig ind at bilde folk noget ind når der står en familie og mangler en hund. Det tror jeg da heller ikke andre kunne finde på.

I guder altså. Nå, men jeg tænker den ged er barberet nu. Jeg går ud og kigger efter Chilli en gang til. For hun ER derude. I live, og på egen pote. Det burde da vel for pokker være fokus lige nu.

• #107   5. aug 2019 Hold da helt op, at en oplysning om en efterlyst hund kan udvikle sig til en fniddertråd.

Og Mille, hvorfor føler du dig fornærmet, det er der så sandelig ikke nogen som helst grund til.
    Jeg lagde opslaget op i en god mening, for det kunne jo være.....
    Hvad ondt er der i det

Du skriver Det er ikke den hund.
    Hvis nu du havde skrevet at det er ikke den hund, Marianne har tjekket, så var der jo nok ikke kommet flere opslag.
    At du oveni føler at det er provokerende og føler dig fornærmet over at jeg spurgte hvor du vidste fra at det er ikke er den hund, det er da total syg, ……
    Men jo, det er alle os andre det er galt med, vi er åbenbart bare provokerende idioter....

• #109   9. aug 2019 Det kan ikke være denne vel?

profilbillede
  • #110   10. aug 2019 Er den kommet hjem? En update ville være rart smiley

• #111   10. aug 2019 OPDATERING - Chilli er stadig ikke hjemme men set i Egense så vi håber stadig

• #112   10. aug 2019 Krydser så meget forsat fingre smiley

• #113   10. aug 2019 OPDATERING _ SÅ ER CHILLI HJEMME smiley smiley smiley smiley smiley smiley

• #114   10. aug 2019 Tillykke smiley

• Jørn L
    Jørn L Tilmeldt:
    jan 2016

Følger: 1 Svar: 11
    #115   10. aug 2019 Det var dejligt at høre.Jeg tror mange er fulgt med fra sidelinjen..

• #116   10. aug 2019 Yay!!! Hvor ER det bare fantastisk nyt!! smiley Har sådan krydset fingre og tænkt på det mange gange! Hvor er det bare SÅ gode nyheder smiley

• #120   10. aug 2019 Hvor dejligt smiley Det må være en kæmpe lettelse! smiley

• #121   10. aug 2019 Chilli blev fanget i en fælde og ser ud til at have det godt trods alt.

profilbillede
  • #122   10. aug 2019 Er godt nok ellers længe hun har været ude på egen pote!! Hvor er det bare skønt at hun er hjemme og har det godt smiley Må seriøst ha været forfærdeligt at hun har været væk også især så længe!! Kan slet ikk forestille mig hvor hårdt det må ha været.. Men i det mindste fik det en lykkelig afslutning smiley

• #123   10. aug 2019 Sikken en lettelse. Kæmpe tillykke. Det er da helt utroligt. Jeg har været så bange for at hun ville ende med at blive kørt ned.

• #127   10. aug 2019 Peew! Har fulgt med på sidelinjen og sådan håbet på godt nye hver gang, der var nyt i tråden. Endelig er hun hjemme i trygge rammer igen smiley

• #129   10. aug 2019 Årh hvor dejligt smiley

• #130   11. aug 2019 Åh, hvor er det godt at høre. Det må have været et kæmpe mareridt for både jer og Chili.

Sikken en dejlig nyhed.

• Ulla N
    Ulla N Tilmeldt:
    sep 2013

#131   11. aug 2019 Fedt fedt fedt det var da den bedste opdatering at vågne op til smiley smiley smiley Åh hvor er det dejligt altså smiley Så er det tid til masser af kæl og hygge smiley Stort kram til dig smiley

Kommentér på:
HJÆLP til søgning efter min lille hund

Annonce