{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

Pyha, Bianca kun falsk drægtig {{forumTopicSubject}}

Hvorfor er jeg glad for det. Jo fordi jeg frygtede at hun var drægtig. Men det skulle ikke kunne lade sig gøre. "Synderen" er min egen Baloo som "bortførte" Bianca i hendes løbetid og parrede hende. Jeg ved godt det er min egen fejl det skete, men det kan jeg ikke lave om på. Men det skulle ikke kunne lade sig gøre fordi Baloo blev steriliseret i december sidste år pga. diagnosen løs knæskal.

Men tvivlen nagede mig, så jeg kontaktede Karslunde Dyreklinik da det var sket, og vi aftalte at hun skulle skannes på 25. dagen, for så kunne hun nå at få en abort.

Men da dyrlægen skannede hende og sagde der ingen var blev jeg ovenud lykkelig. Hun er dog falsk dræftig, men hellere det end at hun skulle have en abort.

Men jeg må hellere holde ekstra meget øje med Baloo i fremtiden, selvom han ikke kan lave ulykker vil jeg ikke have det skal ske igen. Har nemlig lille Bolette på 9½ måned som er den næste i rækken af løbetider.

Men lettet er jeg også på pengepungen, ca. 700 kr. men det er de bedste penge jeg har givet ud.

Synes lige jeg vil dele det med jer, og er klar til at få en løftet pegefinger, for det var selvfølgelig mit ansvar at det skete.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pyha, Bianca kun falsk drægtig
Kommentér på:
Pyha, Bianca kun falsk drægtig

Annonce