{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
283 visninger | Oprettet:

fedekur? {{forumTopicSubject}}

Romeo er lidt tynd i det synes jeg, og jeg ville derfor gerne have nogle råd til hvordan jeg får fedtet til at sætte sig lidt fast, særligt gerne på måsen, da det er der det trænger mest :o)

Så, er der nogen der kender til nogen gode tricks, opskrifter, foder eller lignende, der kunne give min krudtugle lidt sul på kroppen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fedekur?
  • #1   19. maj 2007 ja, mad. Flere kalorier end han bruger. meget simpelt. Der er ca. 9 kalorier pr g. fedt. og lidt over 4kalorier pr gram protein og kulhydrat.,så du fylder bare på ham. 300g. leverposteg i maden. En knogle med masser af kød og fedt på. mindre motion smiley

• #2   19. maj 2007 Så ligfe han er 9 måneder..

Måske du lige skal se tiden an, han vokser jo stadig, og bruger en masse energi og forbrænder derfor meget..

Men ellers giv hm lidt ekstra guffer - såsom et marvben med leverpostej i (frosset)
    Det er nok ikke nemt at få det til at sidde fast ved numsen kun..

• #3   19. maj 2007 ahh, shit, er han kun 9 mdr.
    Det er mest optimalt at holde ham slank et stykke tid endnu, Dog skal han ikek være ben og hud. hehe.
    Så kommer musklerne automatisk , og du kan give ham mere mad.

• #4   19. maj 2007 det er ikke så meget fordi han vejer for lidt... men altså, når jeg ser på ham, så synes jeg han ser forkert ud. han ser "bred" ud foran, som jeg ville mene var korrekt for hans blandingsrace (at dømme efter hans mor), men lige inden hofterne bliver han temmelig smal - mere end jeg synes ser passende ud. :-|

• #5   19. maj 2007 meget talje - netop derfor er jeg tilbøjelig til at mene han er for tynd og har brug for at få bare en smule sul på kroppen. smiley

• #6   19. maj 2007 Laila.. Når hunden ikke er ældre vil den være total uharmonisk... For ranglet, for lang, for tynd osv osv. Det er tidligt at bedømme om en hund er tynd i den alder med mindre han er decideret mager... Du er nødt til at vente til han bliver noget ældre inden du kan begynde at "putte" fedt og muskler på ham..

• #7   19. maj 2007 Fru B - det har du nok ret i, jeg synes dog det er lidt overdrevet med ham, men jeg venter alligevel.

Tak for rådene ihvertfald, det er rart med en side hvor en ikke top-hundeekspert kan få hjælp :o)

• #8   19. maj 2007 Men omvendt er det jo dig der kender hunden så hvis du synes han er for tynd må du jo putte noget mere foder i ham - får han stadig hvalpefoder?? Jeg havde nok spurgt dyrlægen til råds ved næste besøg...

Kommentér på:
fedekur?

Annonce