276 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Giv mig en"
Giv mig en chanse
Måske det er nogle som syns at det ikke er fær.. Men jeg er da i det minste ærlig. Istedet for at lyve med en anden hund... Giv mig nu bare en chanse...
Måske det er nogle som syns at det ikke er fær.. Men jeg er da i det minste ærlig. Istedet for at lyve med en anden hund... Giv mig nu bare en chanse...
Skrevet af: Paul R - 22. nov 2004
giv mig hunden
jeg mødte en ung dreng, åbentbart vild efter tyson.. han spurgte mig hvad sådan en lille* pige som mig ville gøre hvis han nu blev agressiv overfor hanhunde, for så kunne jeg da ikke holde ham når h...
jeg mødte en ung dreng, åbentbart vild efter tyson.. han spurgte mig hvad sådan en lille* pige som mig ville gøre hvis han nu blev agressiv overfor hanhunde, for så kunne jeg da ikke holde ham når h...
Skrevet af: ***Tyson*** n - 14. nov 2007
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Fjern trægulv med mulig asbest lim 3.000 kr.
- Køkkenskab 640 kr.
- Nedtagning af brændeovn 2.000 kr.
- Hjælp til vaskemaskine 1.150 kr.
- Rengøring af lejlighed 1.000 kr.
- Udskiftning af vinduer 1.500 kr.
dec 2004
Følger: 41 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 643 Svar: 6.619
feb 2005
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 10
Det gør skam heller ikke noget...
Prøver ikke at pådutte andre noget, gør blot dem opmærksom på at vi er her...
Så alle jer der ser dette indlæg, i skal ikke føle jer tvunget til noget i ikke har lyst til...
Hilsen
Karina
okt 2004
Følger: 52 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.331
Hvis du vil gøre opmærksom på at du er her, og have stemmer og kommentarer, så er den bedste måde at få det på, selv at surfe rundt til de forskellige hunde herinde.
Man får som regel en kommentar hvis man giver en :o)
feb 2005
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 10
Det gør jeg skam også ind imellem, havde bare lagt mærke til, at andre havde gjort dette før.
Jeg var ikke klar over, at denne måde at hverve stemmer på er ilde set.
Så til alle jer, der læser dette indlæg, glem alt om det. Det går jo nok alt sammen alligevel...
Hilsen
Karina
Giv mig en stemme....