{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern trægulv med mulig asbest lim 3.000 kr.
  • Køkkenskab 640 kr.
  • Nedtagning af brændeovn 2.000 kr.
  • Hjælp til vaskemaskine 1.150 kr.
  • Rengøring af lejlighed 1.000 kr.
  • Udskiftning af vinduer 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Giv mig en chanse
  • #1   22. nov 2004 Jeg kan seriøst ikke se problemet!! Vil man det skal man bare have lov til det.. Helt seriøst alle har da lov til at være her. Og sådan som du formerer det så har man ikke lov til det, og det gør mig altså lidt sur....

• #2   22. nov 2004 Selvfølig har du lov til din mening.. Men helt ærligt hvis folk har lyst til at oprete flere så skal man da bare have lov til det.... Jeg mener tænk hvis jeg opretede en ny profil. Med et helt andet navn og det samme med hunden, og nogle andre billeder som min kæreste ikke har her inde.. Så havde i aldrig fundet ud af det.. Men istedet er jeg ærlig og fortæller sådan som det er. Og så bliver jeg bare afvist... Helt seriøst se det lidt på¨min side også....

• #3   22. nov 2004 Har også afvist dig.......... sorry, men jeg finder det en anelse lusket at oprette den samme hund to gange, og ydermere både som blanding af racer og papillon, den kan da ikke være både og.......... smiley

• #4   22. nov 2004 Kan kun give jer ret, det bliver noget rod hvis man opretter den samme hund mere en en gang, har også afvist..... Synes det er fint du er ærlig Paul, men ked af at du ikke kan se det bliver noget rod, men gør da som May-Britt forslår, så er problemet jo løst, hvis du da ikke synes vi alle sammen er nogle hundehoveder og hængerøve lige nu ;o)

Kommentér på:
Giv mig en chanse

Annonce