{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  voksen vs. hvalpe foder
  • #1   23. maj 2007 vi skiftede mellem 6-9mrd... men de har hele tiden fået mere end kun voksen foder, de fåe special foder elles bliver de ekstrem undervægtige...

• #2   23. maj 2007 Tja, Der er delte meninger om det, da tingene ikke er som de var før i tiden mht. Foder. Der er andre ting mm. i hvalpe fodre, andre energi % mm.
    jeg ville godt turde give mine ast. Hvalpe foder fra omkring 6 mdr af , når deres massive Vækst er overstået. men igen, kommer meget an på hunden, og hvilket foder det er mm.

• #3   23. maj 2007 Gimli skiftede til voksenfoder i en alder af 9- 10 mdr,
    Nala vores bette hvaps, får hvalpefoder!
    Nej jeg ville ikke lade min hvalp vokse op på voksen foder, da hvalpefodret jo er sammensat efter hvalpens behov, *smil*

• #4   23. maj 2007 Jeg har kun kendt nogen der gjorde det..

Hvalpen fik voksenfoder fra den var ca. 6 måneder.
    Efter en måned med det fodder blev den voldsomt halt på det ene forben og dyrlægen satte den fluks tilbage til hvalpemaden igen..
    HUnden har lige fået konstateret AA 2 på det samme forben.. Tror der er hersker lidt tvivl, men de mener den måske kunne have haft det bedre, hvis de ikke havde lavet det skift..

• #5   23. maj 2007 min kommende vuffer kommer til at følge kennelens plan.
    Mad 3 gange om dagen.
    Et Speciel foder jeg køber med fra kennelen til de første 8-12 mdr.
    Et produkt med Et god moderat protein og fedt indhold ingen tilsætningsstoffer mm. Omkring 6 mdr. Ryger den på voksen foder, med mad 2 gange om dagen Af samme foder Producent.

• #6   23. maj 2007 først hvalpe foder,
    så junior foder
    og så får de voksen foder...

mine får efter hva det står på pakken og hva dyrlege mener... er startet med voksen foder for et par måneder siden...

• #7   23. maj 2007 Jeg har hørt flere sige at hvis man har store racer er der bedst at skifte ved en 6 mdr. da de vokser for hurtigt på hvalpe foder.
    Men jeg ved ikke om det er rigtigt.

Vi er lieg skiftet fra hvalpe til voken og Fønix er 10 mdr.

• #8   23. maj 2007 Jeg fodre med hvalpe foder som der står på pakken.. dvs ved royal canin står der til den er 12 måneder, ved Olivers skifter de vidst allerede ved 4 måneders alderen..

Jeg går ud fra producenterne selv ved hvorfor smiley

• #9   23. maj 2007 Olivers er 12 mdr.

• #10   23. maj 2007 Det kommer vidst an på størrelsen

"Hunde, der som voksne bliver mellem 15-25kg fodres fra 8 uger til 3½-4 måne-ders alderen. Herefter bruges OLIVER’S LARGE BREED START"

Taget fra Olivers hjemmeside ( www.olivers.dk )

• #11   23. maj 2007 Ja OLIVER’S LARGE BREED START er også hvalpe foder til store hunde og det skal de have til de er 12 mdr. og så skal de på adult...

• #12   23. maj 2007 Jeg bruger ikke lamb.. Jeg bruger 15 kg OLIVER'S START
    UDVIKLET TIL
    Hvalpe af alle racer, der som voksne maksimalt bliver 25 kg.

"Læs mere
    Ideel diæt til den diegivende tæve.

Hunde, der som voksne bliver mellem 1-15kg fodres fra 8 ugers alderen til og med 12 måneders alderen. Herefter bru-ges som udgangspunkt OLIVER’S ADULT eller OLIVER’S LAMB.

Hunde, der som voksne bliver mellem 15-25kg fodres fra 8 uger til 3½-4 måne-ders alderen. Herefter bruges OLIVER’S LARGE BREED START "

Så Joy skal ikek have det mere når hun er færdig med posen

• #13   23. maj 2007 Ja så skal de også have til de er 12 mdr. lige meget hvor meget de kommer til at veje...

• #14   23. maj 2007 Hvalpe og juniorer af store og mellem-store racer frem til 12 måneders alderen.

Hunde der som voksne bliver over 25 kg begynder med OLIVER'S LARGE BREED START fra 8 ugers alderen.

Hunde, der som voksne bliver mellem 15-25kg fodres fra 3½-4 måneders alde-ren med OLIVER'S LARGE BREED START. Inden da bruges OLIVER'S START.

• #15   23. maj 2007 Till af det her.. læs hvad jeg bruger "OLIVERS START" ikke Large breed...

og der står der "Hunde, der som voksne bliver mellem 15-25kg fodres fra 8 uger til 3½-4 måne-ders alderen. Herefter bruges OLIVER’S LARGE BREED START "

• #16   23. maj 2007 Ja når hunden er 4 mdr. skal du over til large breed til den er 12 mdr. og så på adult det er da ikke så svart at forstå.

Og hvis din hund max. kommer til at veje 15 skal den bare have start til 12 mdr. og så på adult...

Bum ti bum...

Kommentér på:
voksen vs. hvalpe foder

Annonce