Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.
  • Rengøring af badeværelse 500 kr.
  • Vægmonterin af skænk 771 kr.
  • Wc afløb 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CORE hundefoder
  • #1   17. aug 2019 Jeg kender det ikke;) men kødindholdet er da godtnok ikke ret høj, det ser ud til at proteiner for en stor del kommer fra ærter smiley

• #2   17. aug 2019 Ja der er mange linser og ærter i. Jeg kan dog godt lide at calcium og fosfor er så lavt

• #3   17. aug 2019 De reklamerer med 48 % protein og når man så ser analyse er der <35 % og fyldt med vegetabilske proteiner, ingrediensen kartoffelprotein står højt på listen og indeholder 85% protein, meget mere end nogen tørret kødprodukt indeholder&gt;:(

• #5   17. aug 2019 Tak for jeres indput. Vi fodrer med Essential i forvejen og har gjort det i mange år. Jeg ser bare flere "store" opdrættere tale varmt om CORE og ville høre om der var nogle herinde som havde prøvet det. Det er jo egentlig ikke et billigt foder

• #7   17. aug 2019 Ah Pia det er altså top-opdrættere med årets hunde osv, så tror nu egentlig at de er rimelig "afhængige" af at det de putter i hundene, er af en sådan kvalitet at hundene stadig yder det bedste.
    Tørfoder ér og bliver jo ikke BARF og ikke en diskussion om hvad der er bedst. BARFhar vi prøvet i 2 år. Det var ikke ubetinget et hit, men hundene får dog stadig råt ind imellem.

• #8   17. aug 2019 Jeg kan slet ikke se fidusen i det.
    Med omkring 30% kød er foderet på niveau med RC, Eukanuba og rigtigt mange andre ældre mærker.
    Det er et fint basisfoder, helt sikkert, men der er intet wow i det.

Mon ikke de store opdrættere, der bruger det, er sponsoreret og får alt deres foder uden beregning?

• #10   17. aug 2019 Det ved jeg Pia, men ofte får du det drejet dén vej og så ville jeg bare gerne lige være på forkant smiley

• #11   17. aug 2019 Jeg var selv inde på at det kunne være bedre og ikke mindst til prisen, men det er rart nok at høre andres menig. Tak smiley

• #12   17. aug 2019 Jeg ville ikke have et problem med at fodre med det i en måned eller to, hvis det var halvt så dyrt smiley

• #13   17. aug 2019 Når de skriver at der er 41-48 % kødproteiner så tror jeg de mener at andelen af proteiner der er animalske er 41-48% hvilket indikerer at det absolut er er mindre godt foder, da et godt foder skal have min. 70% af proteinerne skal være animalske. Men der er desværre ikke mange fodermærker som angiver dette tal, hvilket er meget dårligt

• #14   17. aug 2019 De/CORE har bare været smarte i deres markedsføring, kan se det inden for vores klub, at flere og flere udstillings opdrættere er hoppet med på bølgen. Det er bare et hype tror jeg.

• #15   17. aug 2019 Jeg lagde mærke til det første gang i Leipzig på WDS. En hollandsk opdrætter af sealy stod i deres stand. Efterfølgende habde jeg glemt det indtil en bekendt begyndte at fodre med det og ja hver gang hun poster et billede af en af sine hunde, så skriver hun. Også powered by CORE. Så ja måske er det dét der vækker nysgerrigheden.

Kommentér på:
CORE hundefoder

Annonce