1.175 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Torskerogn Torskerogn

Efter Carla havde en led omgang dårlig ma´ve i bededagsferien, har hun været lidt slv til at spise sin mad.

Da hun var på skånekost fik hun sin mad blandet op med ris og torskerogn og hun elskede det.

Vil det være umådelig usundt at give hende lidt ris og torskerogn i hendes tørfoder dagligt for at sikre at hun spiser det?

Cliff er også gået på strejke-vognen og han kan også lokkes med ris/torskerogn.

Er det usundt at få det hver dag???

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Torskerogn
  • #1   29. maj 2007 Giv du bare torskerogn ,og trap det så ned lidt af gangen ,jeg har endnu ikke hørt nogle der er blevet syge at torskerogn ,men --- du kunne jo også variere det lidt med feks kogt fisk og kogt kylling

• #2   29. maj 2007 Mine får altid blandet enten torskerogn eller leverpostej samt lidt vand i deres mad... Snedig er 14 ½ så hun har vist ikke taget skade ;O)

• #3   29. maj 2007 Når vores har haft dårlig mave giver vi dem også en kwai hvidløgspille .det har vi gode erfaringer med hjælper ,du skal også huske at det vand de drikker skal være kogt først ,hvis det drejer sig om tynd mave .
    god bedring til de små pus .

• #4   29. maj 2007 De er ikke syge længere - de er bare blevet kræsne smiley

Jeg tror bare jeg fortsætter så - fisk er jo sundt under alle omstændigheder - og så kan manjo variere det smiley

• #5   29. maj 2007 jeg var en gang til dyrelæge med min gl hund, fik at vide den havde betændelse i fodledet.. han sagde sfl hvile.. men så sagde han også at vi skulle give den noget fisk, det skulle være godt for knoglerne, og ja også for pælsen... hver gang jeg har fisk tilovers, får min det... regner jo med at det var sandt det han sagde....

Kommentér på:
Torskerogn

Annonce