{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.124 visninger | Oprettet:

Hjælp vdr rå ben {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Sidder og overvejer hvilke rå ben jeg skal afprøve til Mille (12kg fransk bulldog med et habilt underbid og som er en hund der ikke gider knogler i særlig stor grad og tyggeting skal gerne være lidt "nemme")

Har kigget lidt på disse rå lammeben fra hundeparadiset:

https://hundeparadiset.dk/lammeben-4-kg

Og disse oksehale spidser

https://hundeparadiset.dk/oksehalespidser-1-kg

Men er Meget i tvivl om hvor stor en mængde kød der er på de ovenstående ben, måske nogen af jer har prøvet dem? Umiddelbart tænker jeg at oksehale spidserne måske nok er et for stort arbejde til at hun gider det, især hvis der ikke er sådan vildt meget kød på..

Hvis det primært er knogle eller noget der skal arbejdes meget/semi meget for at få guffet, så er det nemlig nok ikk liiiige sagen for primadonnaen.. Og har med vilje fravalgt lamme ribben derfra hundeparadiset.dk fordi jeg tror der ligger lidt mere arbejde i det og nok ikke er sådan vildt meget kød på?.. Plus at de ligner i facon nærmest oksebrystben hvor jeg hellere så at de sad på række i stedet for "en blok"/en stor tyk klump.. Men måske jeg alligevel skulle prøve?


Har også kigget på/overvejet oksebrystben (de er dog afprøvet tidligere med sådan okay resultat) plus osso buko derfra også - er dog ret sikker på osso buko da det jo ikk kræver ret meget da det nærmest er ren kød..

Da jeg egentlig helst vil ha lam (grundet allergi), kender i så evt andre gode steder hvor man kan få leveret lammeben med en del kød på der ikke kræver en masse "arbejde" for hunden at få af? Og har i forslag til en bestemt slags lamme eller okseben jeg bør overveje som opfylder disse krav? smiley

Har nogen af jer iøvrigt prøvet et gedehorn og tørret andefødder? Var det en succes eller?

Har ikk så meget erfaring indenfor rå ben og råt i det hele taget så håber der er nogen der kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp vdr rå ben
Kommentér på:
Hjælp vdr rå ben

Annonce