{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
928 visninger | Oprettet:

Jer med cave beds.. {{forumTopicSubject}}

Ja, undskyld at dette er mit 3. Indlæg vdr hundekurv! Men vil dælme være sikker og det er en markant anderledes kurv end andet jeg nogensinde har set/prøvet før... Og kan kun finde en tråd om hvor man kan købe dem, intet om hvordan de er i praksis..

Jeg har besluttet mig for at bestille en cave bed i uld blanding til Mille imorgen.. (denne: https://www.collaredcreatures.com/collections/deluxe-cocoon-beds/products/grey-deluxe-comfort-cocoon?variant=13373130702960 )


Men kan godt blive i tvivl om den bliver for varm når vi i forvejen har en ret varm lejlighed om vinteren - jeg er en seriøs frossenpind! (skal dog siges hun alligevel gerne ligger under dynen med hovedet ude og Elsker at ligge på lammeskind) Er også lidt usikker på hvordan hun vil reagere på det "tag"/toppen..
Hun er en hund der tager forholdsvis lang tid om at vænne sig til nye kurve.. Men hun ELSKER lammeskind - derfor tænker jeg at uld jo ville være super fedt for hende..

Hvordan har jeres hunde det med "taget"/toppen? Og hvilke årstider bruger i cave bed'en? Er den bare det bedste eller et flop? Del gerne jeres erfaringer med kurvene smiley Vil gerne lige være Helt sikker på at det lige er sagen!

På forhånd tak..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jer med cave beds..
  • #2   1. sep 2019 Mange whippets bruger cave beds hele året, mit indtryk er, at de fleste foretrækker, at "taget" falder blødt ned som en dyne.
    Nu er whipperne også ekstreme varme elskere, så om det er for varmt til en FB tør jeg ikke sige.

    Mange kravler selv ind, men der er også en del, som forventer, at "tjeneren" løfter op, så de kan kravle ind.
    Mine har en der er firkantet og i syntetisk pels,


    profilbillede
  • #3   1. sep 2019 Ja det var nemlig også noget jeg tænkte på - hvis man ligger den top ned, hvordan pokker kommer hunden så selv ind under?

  • Eva
    Eva Online Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #4   1. sep 2019 Jeg købte en cave bed med en plasticbøjle, som gør det lidt nemmere for hunden at komme ind under toppen, men Basso morede sig med at pille bøjlen ud og tygge i den, så den blev hurtigt droppet.

    I starten forlangte han, at “tjeneren” hjalp ham ind, men han fandt hurtigt ud af at klare det selv.

    Basso bruger cave bed’en året rundt, men han er også temmeligt kuldskær. Didrik foretrækker indtil videre at ligge ovenpå den, men han har flyttede jo også først ind i april smiley


    profilbillede
  • #5   1. sep 2019 1# & 2# sikke gode billeder smiley

    Mille plejer ikk at ha noget imod at vi har det varmt og ligger endda stadig tit på lammeskind eller under dynen selvom radiatoren står på 5 i alle rum, så hun kan også godt li varme smiley Dog har hun det hårdt i varmen om sommeren og ligger i gangen på gulvet når det er meget varmt, men hun ligger alligevel til tider på lammeskindet selvom det er sådan rimelig varmt - bare ikk når det har været aller varmest.. Men umiddelbart er jeg ret sikker på at hun vil ku li varmen efterår, forår og vinter.. Sommer kommer meget an på temperaturen!


  • #6   1. sep 2019 Mine løfter bare toppen med hovedet, og møver sig ind, på samme måde, som de gør under en dyne, det har de hurtigt fundet ud af.

    Cala har aldrig skullet have hjælp. Hun ligger stort set altid under noget og kan også rulle sig selv ind i tæpper ved at holde i en flig af tæppet med tænderne og dreje om sig selv.


    profilbillede
  • #7   1. sep 2019 2 af mine 3 yorkies elsker også deres huler/cave beds.
    Vi har dem i flere forskellige udgaver, men den gamle slidte, som Theo og Håkon havde med da vi adopterede dem for 2 år siden, er stadig den bedste.
    De bruger den både med taget oppe og når det er klappet ned (hvis de har ligget ovenpå den). Når taget er klappet ned puffer de lige op en gang med snuden og så smutter de ind. Ingen problemer der.

    Mht varmen, så har vi det voldsomt varmt i stuen om sommeren (op til 29 grader i år), men det forhindrer ikke hundene i at være i huler og under dyner/tæpper.



  • #8   1. sep 2019 Tusind tak for jeres erfaringer!!

    Mille er typen der står og beder om hjælp til at komme under dynen, så mon ikk det vil blive det samme med en cave bed..


  • #9   1. sep 2019 Har i erfaringer med memory foam?

    Hvis I har, har cave bed eller memory foam så været det i har været gladest for? Står pt og skal vælge mellem memory foam og cave bed, og er Meget i tvivl! Man siger jo at memory foam skulle være super godt..


  • #11   2. sep 2019 Hmm, det gør det ikk nemmere smiley

    Mille ligger under dynen hver nat men hver aften når vi ligger og ser tv, så ligger hun på sit lammeskind i den anden side af sengen.. Dog kan hun godt lide varme, bare ikk sommervarmen.. Så ligger hun i gangen på gulvet for at køle primært eller hvis hun kan holde til det så på sit lammeskind om natten.. Men altså hun virker jo også fint tilfreds med den memory foam kurv hun har (dog i stuen)..


  • #12   2. sep 2019 Thea har sin cave bed i hunderummet, hvor de er når de er alene hjemme. Så snart de bliver lukket derud, suser Thea ind i hulen, og ligger der til jeg kommer hjem. Hun er meget glad for sin cave bed!

    Mynderne er nogle hyggefiser, og de er nogle frossenpinde. Så Thea sover med tæpper i 18 grader, og sover under dynen hver nat, uanset temperatur smiley


  • #13   2. sep 2019 Min er med memory foam smiley

  • #14   2. sep 2019 Vent næ, nu lyver jeg. Kan se den bare er med almindeligt skum smiley

  • #15   2. sep 2019 Overvejer pt at købe både en cave bed og en memory foam kurv.. Så kan jeg se hvor hvilken kurv skal stå og hvilken hun er mest glad for også stille den "bedste kurv" hvor hun ligger mest.. Tror seriøst ikk jeg kan vælge mellem dem..

    Kan man godt i samme stue ha en brunlig (ikke helt mørkebrun) kurv og en grå?

    Det er disse to

    https://www.collaredcreatures.com/collections/deluxe-cocoon-beds/products/grey-deluxe-comfort-cocoon?variant=13373130702960

    Og

    https://sabro.de/hunde/sale/86/kuddebezug-summertime?number=5420.8&c=8

    (den brune variant i det sidste link)


  • #16   17. sep 2019 Så er den kommet med posten og den er GODKENDT smiley

    profilbillede
Kommentér på:
Jer med cave beds..

Annonce