{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

Hun tisser når hun møder andre.. HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Min lille hvalp på 15 uger har fået sig en meget uheldig adfærd. Vi har udover hende en anden hund og 2 katte. Og både mine forældre og svigerforældre har kat. Problemet er at hver gang hun mødes med en anden hund eller kat sætter hun sig og tisser/ hopper rundt og små-strinter. Så længe det foregår på gåturene udenfor er det til at holde ud (omend en smule pinligt) Men når det foregår inde på gulvtæppet i stuen eller hos svigermor bliver det lidt mere problematisk.... Er der andre der har erfaringer med dette? Eller nogen der har et forslag til at løse det? Er det mon noget hun vokser fra? Og hvornår?

Jeg håber meget nogen kan hjælpe...
Hilsen Christina og Poco


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun tisser når hun møder andre.. HJÆLP
  • #1   4. jun 2007 jesse gjode det samme da han var bitte lille hvalp, men voksede hurtigt fra det....


  • #2   4. jun 2007 Ja det er meget almindeligt hos hvalpe og det skal nok gå over igen.....

  • #4   4. jun 2007 aya har indtil for meget kort tid siden tisset hvergang vi fik gæster, eller der var andre hunde eller katte i nærheden,

    hun er 7 mdr nu og det blevet langt bedre, så hold hovedet op og stik en klud under rumpen indendørs og sørg så vidt muligt for at lade dem hilse udendørs


  • #5   4. jun 2007 Hmm... det lyder til jeg bare skal væbne mig med tålmodighed og toiletpapir smiley
    Jeg håber godt nok det får en ende snart, for vil jo helst ikke have det ender med hun begynder at tisse indenfor i andre situationer, nu hun lige er blevet renlig...
    Der skal ikke mere til end at en af kattene har været ude i 5 minutter og så kommer ind... eller at hun møder en af dyrene på vej ud af døren....
    Hun gør det også ved mig og min kæreste når vi kommer hjem eller står op. Så vi har gjort det til en vane at tage hende op når vi kommer ud af soveværelset og så gå ud med hende... men det sker så at hun tisser hele vejen ned af os... ad faktisk!


Kommentér på:
Hun tisser når hun møder andre.. HJÆLP

Annonce