{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

Tisser når hun er alene! {{forumTopicSubject}}

Jeg har brug for lidt hjælp... Min søster bor pt hos mig med sin parson russel terrier som er en hun hund. Og hver gang min søster går fra hende, tisser hun på gulvet, uanset om hun lige har været ude eller ej... Og hun har også en enkelt gang lavet stort to steder... Det sker samme sted i stuen og det driver mig til vanvid at komme hjem til pis! Og det er ikke kæmpe tissetårer men flere, og små kun to små lorte, så det virker lidt som protest...

Og kan ikke lukke hende inde på hendes værelse for der er der gulvtæppe som jeg jo ikke vil have ødelagt... Tilbage er der en lillebitte gang på knap 2 kvm, som jeg ikke rigtig synes man kan efterlade hende på... Nogle der har nogle forslag...??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tisser når hun er alene!
  • #1   20. jun 2007 Jeg ved ikke hvad du skal gøre med problemet med du skal vaske stedet i Rodalon for ellers vil hun blive ved med at gøre det samme sted...

    Og du må ikke bruge nogle rengørings middler med slamiakspiritus da det tiltrækker hunden og den vil tisse der igen...


  • #2   20. jun 2007 Måske skal hun bare have lidt tid, hun føler sig nok usikker når din søster går fordi det er et nyt sted?

    Pemfo tissede også når vi gik i starten, men nu er hun tryg ved at være alene hjemme og der er ikke noget tisseri indenfor længere.


  • #3   20. jun 2007 tror den er utryg og bange.


  • #4   20. jun 2007 hvor gammel er hunden?

    evt. prøv at kontakte etologisk institut, de har gratis tlf. rådgivning 70 20 19 19


  • #5   20. jun 2007 hun er over 2 år... ved ikek helt hvor gammel da hun er fra et internat... og hun har boet her i over 1 måned og der var intet i starten men nu er det der... Må prøve det med gangen selvom det ikke er meget plads, for det er altså træls... og det er ikke mere en 2 timer hun er alene...

    og hellere at hun tisser samme sted end over det hele hvor jeg ikke kan finde det... :o)


Kommentér på:
Tisser når hun er alene!

Annonce