{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

Forsvundet hund - Sinding nær Herning {{forumTopicSubject}}

Har lovet, at dele denne:


Kopi : Jeg efterlyser min bomuldshund R2 som er bortløbet fra Ørre Byvej 4 ,Sinding 7400 Herning torsdag aften d.1/8 kl.19:30.
Han stikker af fordi fordi han er bange anlagt og fordi nogen havde skudt i nabolaget efter lerduer.
Han har det med at gø af andre hunde/menneske han møder især hvis det er hunde han ikke kender...Det e ikke fordi han vil gøre dem noget, jeg tror bare det er hans nåde at hilse på og gerne vil i kontakt med dem på og sige Hej ??
Han kan være svær at komme i kontakt med da han ikke bare går hen til folk med mindre at de har en hund med dig.
Han er desværre ikke vendt tilbage til den gård vi var på eller fundet hjem til os selv ??
Han har loppehalsbånd + halsbånd og har blå hundebens navneskilt oå med adresse og tlf nr.

Ring venligst til mig hvis du ser ham på:
[Anna Regitse Hvid]( https://www.facebook.com/annaregitse.hvid?fref=gs&__tn__=%2CdK-R-R&eid=ARBFoQbplOawDZ4xhOhT9XNtExRQkvVD-QgGR_iueYtGRJh-9AcexnkUKWK-ory4x0IPMXJisnahKVf5&dti=1034512653284156&hc_location=group) 31340475
Vesterled 30
8800 Viborg.

Eller mine venner som bor på adressen der er oplyst i opslaget
Solveig : 27534426
Arnbjørn : 52166705

PS : ved skud kan han miste sin retnings sans, så det er ikke sikkert at han kan finde tilbage. Så det må gerne deles i en 50 - 60 km radius fra Sending!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsvundet hund - Sinding nær Herning
Kommentér på:
Forsvundet hund - Sinding nær Herning

Annonce