1.136 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Altædende hund Altædende hund

Jeg købte min tæve, da hun var 5 mdr og har derfor ikke selv fodret hende fra starten.
Hun æder alt - as in ALT - men jeg har observeret, at hun ikke tåler alt lige godt.
Jeg vi have at mine hunde har "galvaniseret mave", så jeg fortsætter med at give hende forskellige ting, ligesom min han får alt at spise.
Jeg holder så naturligvis pauser når hun får ræsermave, men når hun er OK igen, ryger hun tilbage på "ugen der gik" menuen.

Jeg talte så med en veninde, som snakkede ormekur - at det kunne være pga orm, at hun har en så ret ringe tolerance og ret tit får splattermave.

Er der nogen herinde, der har erfaring med det? Og er der nogen herinde, der har erfaring med at fodre en svække til en stærk?

Kom frisk, jeg har virkelig behov for, at hun udvikler tolerance overfor mad og ikke får dårlig mave hele tiden.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Altædende hund
  • #1   20. sep 2019 Var det mig gav jeg en tur med mælkesyrebakterier og godt kogte sødkartofler.

Simpelthen for at give tarmen noget stamina.
    Jeg ville give det som en kur.

• #2   20. sep 2019 Jeg ville klart få en bredtskydende ormekur... Men måske misforstår jeg dit indlæg er det opskrift på Skånekost du søger?

• #4   20. sep 2019 Få tjekket om hun har orm. For ja, orm kan godt gøre at de let får splattermave og ikke tåler ret meget forskelligt foder. Især hos unge dyr smiley
    Tidligere angreb af orm kan også have skadet tarmen og så er tilstanden lidt mere permanent. Men da hun er en dansk opdrættet hund ville jeg ikke regne det for meget sansynligt smiley
    Jeg skrev både bachelorprojekt og speciale om orm (og ormemiddelresistens). Godt nok hos heste, meeeen orm går sådan ca det samme for en hest og en hund smiley

• #5   20. sep 2019 1000 tak for jeres svar. Jeg får fat i min dyrlæge og får en ormekur til hende så smiley

• #6   20. sep 2019 Ormekur først.
    Derefter vil jeg prøve viral moor. Min hund har haft fantastisk effekt af vital moor fra pet balance. Den kan fåes i maxi zoo. Jeg gav en kur, hvor han fik hver dag i 2-3 uger. Der efter gik jeg ned på 3-4 gange om ugen og til sidst stoppede jeg brugen. Der efter havde min hun utrolig stabil mave, uanset hvad han spise.
    Det der er i bøtten ligner mudder, men det har en utrolig effekt.

• #8   20. sep 2019 Så vidt jeg husker er Sabrina butikchef eller lign i maxizoo...

• #10   20. sep 2019 Med Boesen... det var rigtig. Har fået nyt job pr 1 september.
    Så jeg var ikke klar over den var udgået. Godt der findes alternativer. For synes det var et godt produkt.

• #12   20. sep 2019 Nicole, bruger du det hverdag ?

Kommentér på:
Altædende hund

Annonce