{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.283 visninger | Oprettet:

hund hader sin mad :/ {{forumTopicSubject}}

Lige for tiden hader Salik sin mad. Og hvor er det så fustrende at stå med 15kg af det.
Salik er normalt stort set altædende og er bl.a. blevet fodret med Orijen, Acana, Ziwi Peak, Tast of the Wild og Naturediet.
Jeg har desuden hørt MEGET godt om Wolfsblut så det skulle selvfølgelig prøvet. Først prøvede jeg White Cloud og han HADEDE det!
Efter noget tid fik jeg af flere forskellige anbefalet af prøve en anden variant så det skulle prøvet. MEN først efter en smagsprøve. Smagsprøven gled uden problemer det samme gjorde alt maden første gang det blev serveret for ham. Men allerede 2. gang skulle han ikke have mere. Han er simpelthen umulig at få til at spise det. Ikke engang en dåse tun i olie, en dåse makrel i foderet kan få han så meget som til at overveje at spise det. Blander jeg det med hans anden foder sorterer han alle foderpillerne fra fra WB. Så ja nu står jeg så her med 15 kg WB Blue Mountain som min dumme hund hader.

Har I oplevet at jeres hunde er lige så fjendtligt stemt overfor smagen af WB?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hund hader sin mad :/
  • #1   3. dec 2013 Synes da også jeg har læst at folk anbefaler WB, og det skulle være rigtig godt, og alle hunde elske det. Jeg har ikke selv prøvet det på mine hunde.

    De får Essential, og det elsker de alle 3 smiley


  • #2   3. dec 2013 Mine har fået Acana, TotW, WB, MM og et par andre. Ingen af mærkerne fastholdt deres begejstring mere end et par uger. Da mine hunde er meget aktive har de brug for ret store mængder så det bliver hurtigt et problem med manglende appetit. Siden jeg skiftede til foder med korn, har de ædt uden problemer.
    Og jeg kan så også se at de har det bedre på foder med korn, når jeg kigger på de regelmæssige blodprøver, men det er en helt anden historie smiley


  • #3   3. dec 2013 Sælg det da, hvis han alligevel ikke vil have det - Så er alle penge ikke spildt ^^

    Vaks har ikke prøvet WB, men har kun hørt andre tale flot om det ^^


  • #4   3. dec 2013 Enig med Alexandoria.

    Har ikke prøvet WB selv. Jeg prøvede Essential til mine små, og det var ingen succes, da de ikke gad spise det. Nu er jeg vendt tilbage til det, de fik før.


  • #6   3. dec 2013 Vi er pt. på 3 store sæk fra WB og Saphira har aldrig ædt så meget som hun gør nu smiley hun vil ofte gerne have et eller andet ovenpå (pølse, leverpostej osv), men hun spiser og virker rigtig veltilpas bagefter.

  • #7   3. dec 2013 Ghini og Alfa er ikke begejstrede for wolfsblut, hos Alfa glider det da ned, men uden den store begejstring, Ghini vil slet ikke røre det, har prøvet 2-3 varianter.
    Essential er også prøvet, det vil ingen af dem røre.


  • #8   3. dec 2013 Enzo elsker det, han savler og laver bobler af savl mens jeg finder det frem. Jeg synes du skal sælge det og prøve noget andet. Og så køb små poser, selvom det er dyrere i længden, men så står du i hvert fald ikke med 15 kg. sække hver gang.

  • #10   3. dec 2013 Mine spiser ikke wb overhovedet;)

  • #11   3. dec 2013 Vores er mega kræsen men elsker WB.. Ingen hunde er jo ens smiley

  • #12   3. dec 2013 Fellow kan godt lide det, så vi overtager gerne smiley

  • #13   3. dec 2013 Den ældste af mine er kræsen, prøvede alle de stærkt anbefalede mærker da jeg fik hende for 2½ år siden .... Ingen gad hun mere end et par uger ...

    3 har fundet nåde for hendes smagsløg , N&D som der dog er for meget protein i efter min smag .... Kingsmoor Pure (dog ikke helt vildt) og så Essentials Estate Living .... men allerbedst er råfoder ....


  • #14   3. dec 2013 Vi har været på Kingsmoor, TOTW, Essentials og WB. Kingsmoor kløede han helt vildt på, TOTW blev spist...men ikke med fornøjelse. Ligeså med Essentials og en del af WB varianterne. Nu får han WB Grey Peak og Wild Duck. Det bliver spist med velbehag. Kan kommer endda selv og siger til, når han er sulten. Og det er store sager her smiley

  • #15   3. dec 2013 Fenris nægter at spise Olivers og Orijen. Alle smagsvarianter! Totw kan spises (men der kommer virkelig meget ud igen) men ikke med begejstring. Tilgengæld er han helt pjattet med WB. Specielt den med hest.

  • #16   3. dec 2013 Det her har været sagen for os. Bella hader tør foder, med med lidt af det her på, så spiser hun nu. Koster 60 kr i Danmark, på Tiirisch.de koster de 20 kr

    profilbillede
  • Louise A
    Louise A Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 25
    #18   3. dec 2013 Vi har en ung han hund som bare ikke gider spise! Før fik han Eukanuba, som han før i tiden elskede. Men så en dag ville han ikke spise det mere. Så købte vi med en anden smag, men det gad den unge mand da heller ikke spise. Nu har vi købt Taste og the Wild, men nææ nej det vil han da heller ikke spise!
    Han vil helst have de billigste kiks fra netto!


  • #21   4. dec 2013 Maj-Britt og Schaum - Det var da lidt pudsigt...

  • #22   4. dec 2013 Jeg har også en der ikke kan lide WB, det meste andet tørfoder glider ellers fint ned. Min anden hund æder det gerne.
    Jeg synes heller ikke wb dufter specielt godt i forhold til fx TOTW, orijen eller acana,selvfølgelig afhængigt af hvilke ingredienser det er med.


Kommentér på:
hund hader sin mad :/

Annonce