{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.450 visninger | Oprettet:

Pas på jeres hunde... {{forumTopicSubject}}

Jeg sad og læste Ballerup bladet, og faldt over en artikel som jeg lige syntes at jeg vil lægge herind, jeg blev helt ked da jeg læste det... Jeg har også set at der har været sedler oppe flere steder hvor ejeren efterlyser sin hund...

<b>Vil Have sin hund tilbage<b>

Efterlysning:

Jespers bortløbne hund blev indfanget af en vagt i Hedegårdscenteret og udleveret til en vildt fremmed-

For et par uger siden var den fem-årig Stafford terrier Milo træt af at være alene hjemme og stak af.

- En vagt i Hedegårdscenteret havde fanget den, men udleverede den til en fremmed indvandrer midt i 20-erne, som udgav sig for at være ejeren, siger Jesper Bøge.

Han har svært ved at forstå, hvordan et menneske kan udgive sig for at være en fremmed hunds ejer.

- Han vil vel bruge Milo til kampsport, men den er en ren familiehund. Så jeg håber, at indvendreren leverer Milo tilbage.

<b> Uopklaret? <b>

På den baggrund ringede Ballerup Bladet til vagtselskabet Askehøj Vagt, der først nægter at udtale sig...
Jamen, hundens ejer er jo utilfreds...
- Du roder dig ud i noget, som du ikke ved noget om.
Jeg vil ønske, at du kommer helskindet ud af denne sag.
Så kan du skrive, at Askehøj Vagt ingen kommentarer har i denne sag, siger Bent Hougesen, der er firmaets kontaktperson.
Politiet har indtil videre ikke fundet indvandreren og forventer det heller ikke.
-Så folk må passe bedre på deres hunde, lyder rådet fra Frank Andersen, Gladsaxe Politi.

Milos særlige kendetegn er en knækket venstre fortand og en halten på højre bagben.

-----------------------

Baloo & Co.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pas på jeres hunde...
Kommentér på:
Pas på jeres hunde...

Annonce