857 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Erfaring med tørkost eller vådkost! Erfaring med tørkost eller vådkost!

Hjælp, Blackie har tabt sig, ikke vildt, men så meget at det ses...
Han er eller på Hills Science Plan (tørkost), men som mange andre hunde i denne varme spiser han det ikke.
Indenfor det sidste døgn har vi dog givet ham vådkost (dåsemad) og det røg ned med største fornøjelse....

Nu er mit spørgsmål så bare hvordan forholder jeg mig???

Er der evt noget som jeg kan fede ham lidt op med, eller nogen der har gode råd??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med tørkost eller vådkost!
  • #1   12. jun 2007 Giv ham hans alm tørpiller og så blødgør det med vand..

• #2   12. jun 2007 At tabe sig i varmen er normalt - jeg ka osse se det på Sakki. Han får først mad efter kl. 20:00 og så går det fint.
    Du ka evt. blande lidt af vådfoderet i tørkosten - har hørt at det hjælper på nogle.
    Fortsat god sommer ;O)

• #3   12. jun 2007 Tak, ja, men han er så snedig så han sortere det.... Tænkte på om der er hundemad på markedet som "feder"??
    Oz rigtig god sommer herfra smiley

• #4   12. jun 2007 Har du prøvet at hælde fiskeolie henover ? Det ka IKKE sorteres fra GGgg

• #5   12. jun 2007 Min den gamle tæve,har heller ikke den store appetit og da hun er en smule for tynd i forvejen,kræser jeg osse for hende.. Tun,rester osv blir blandet i hendes foder..

Normalt æder hun det uden noget,men varmen påvirker hende meget

Hun får mad tidligt om morgen og sent aften,hvor varmen ikke er så slem.. Tilsætter vand,da jeg på den måde er sikker på hun,får vædske..

• Lena H
    Lena H Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 41 Følgere: 40 Svar: 270
    #6   12. jun 2007 "Frolic" feder... jeg giver dem som godbidder en gang imellem...

• #7   12. jun 2007 Svinefedt syns vi sætter sig fint - og hundene ÆDER alt hvad der er skålen - og bruger en halv time på at slikke den bagefter - så skålen er HELT ren - Gg

• #8   12. jun 2007 Hov.. glemte at sige hun får C/D fra dyrlægen som er et fedt foder...

• #9   12. jun 2007 Smiler, tak, skal I ha'.
    Man blir jo bekymret for de kære små.
    Jeg havde selv set det og sagt det til min mand som ikke synes det var så udpræget, men da han selv bragte det på banen i går, vidste jeg at det ikke bare var mig og mit "moderhjerte"

• #10   12. jun 2007 jeg har lige haft samme problem med min hund og jeg ved med egen erfaring at vådkost der blir vådet er ikk altid det hjælper de vil spise det. og dåsemad gør bestemt ik noget han får det men får han ikk skal blive for vandt til det og kun vil ha det så bland lidt af hans mad op i dåsemaden men mest af det skal være dåsemaden...

• #11   12. jun 2007 men ja frolic og pedigree er det der er mest fede kost min hun vil slet ikk ha kost fra dyrlæge og hunde butikker som bonnie´s dyre center og såen jeg har kæmpet de sidtse par månder for at få hende til at spise men nu går det fint

• #12   12. jun 2007 Jeg har selv en hund som ikke er så vild med tørkost.
    Vi koger noget vand og hælder det over tørkosten,. hvorefter det får lov til at køle af indtil at det er koldt nok til at hunden ikke brænder sig, så sådan lidt lunket.

Det elsker vores hund, og det røger ned på nul komma fem : ) Det kan du prøve

Kram Freia og Sif. smiley

Kommentér på:
Erfaring med tørkost eller vådkost!

Annonce