{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
858 visninger | Oprettet:

Tinna
Tinna
Tilmeldt:
29. apr 2005
Følgere: 123 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.824

Lilly hos dyrlægen (Blærebetændelse) {{forumTopicSubject}}

Lilly var i dag hos dyrlægen for at blive tjekket, hvorfor der er blod i hendes urin.
(link fjernet)

De fik en urinprøve og dyrlægen mente ikke at det var blærebetændelse, da urinen indeholdt for meget blod og ikke de ting som ellers er normalt ved det. Hun tjekkede også for sukkersyge og det var der heller ikke tegn på. Desuden synes hun det var underligt at Lilly på ingen måde virkede syg.

De ville så beholde hende til ultralydsscanning for at se hvad der var galt, og jeg måtte forlade Lilly hos dem, damn det er hårdt og havde mest af alt bare lyst til at vente de 4 timer hos dyrlægen :o(

Da jeg kom tilbage i eftermiddags fik jeg så at vide at det var en grim blærebetændelse og at der var krystaller i hendes urin, der skar hende inde i blæren og derfor gav hende så meget blod i urinen. Hvorfor der ingen andre symptomer var, kunne de ikke fortælle.
Hun fik noget medicin med hjem og skal nu på specialfoder der opløser disse krystaller.

Dyrlægen tjekkede ved samme lejlighed om der skulle være hvalpe i Lilly, da jeg havde sagt hun var blevet parret. Der var desværre ingen hvalpe denne gang :o(
Men det vigtigste er at Lilly blir rask igen.

Vi skal til kontrol igen om 14 dage hvor hun skal scannes igen for at se om medicinen hjælper. Det håber jeg den gør.

Bare lige en update herfra.


Kommentarer på:  Lilly hos dyrlægen (Blærebetændelse)
Kommentér på:
Lilly hos dyrlægen (Blærebetændelse)

Annonce