{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

Tinna
Tinna
Online Tilmeldt:
29. apr 2005
Følgere: 123 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.822

Lilly hos dyrlægen {{forumTopicSubject}}

Lilly har lige været ved dyrlægen for at blive vaccineret. Hun skreg som jeg havde forudset, så dyrlægen blev forskrekket og kom til at slippe nålen. Den sad heldigvis fast, så hun ikke skulle til at stikke igen. Så var Lilly gal på dyrlægen.

Hun blev også tjekket igennem, og det viser sig at hun måske har en lille mislyd på hjertet Dog ikke noget af betydning endnu, men det skal tjekkes op på.

Hun havde som jeg havde forudset også løse knæskaller, mest på det ene. Jeg havde dog fået at vide at hun så ikke kunne gå til agility, men det sagde dyrlægen, at det var der ingen problemer med :o) Jahhh

Så havde hun en smule løbende øjne, som kan være en infektion, og er det ikke det, så er det hendes pekingesergen der gør at de løber så meget. Det er der ikke noget at gøre ved. Hun fik dog øjendråber med hjem, for at se om det kan tage det.

Og til sidst havde hun let begyndende tandsten, så vi skal i gang med tandbørsten igen. Det er nu også godt nok. Det plejer hun ikke sige noget til.

Jeg fik hende også vejet, og hun vejer 5,9 kg. Det sagde dyrlægen var en fin vægt og at hun ikke var tyk.

Jeg er så glad for at hun kan begynde til agility, det vil jeg meget gerne. Men er dog mindre glad for det med hjertet. Håber ikke det er noget, eller det bare er noget som forbliver så småt, så hun ikke skal til at døje.

:o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lilly hos dyrlægen
Kommentér på:
Lilly hos dyrlægen

Annonce