{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
364 visninger | Oprettet:

Dyrepension. {{forumTopicSubject}}

Jeg har i mange år nu været fanget af at ville starte min egen dyrepension, hvor der vil være plads til hunde, katte, gnavere og krybdyr. Nu sidder jeg og leger med ideen om hvordan det skal være for at blive perfekt. Så er det jeg vil spørge jer alle om hvilke krav DU vil stille hvis din hund skulle passes??? Jeg er uddannet dyrepasser m. heste speciale, ejer selv to hunde, to katte, tre slanger og en pony. Jeg har haft dyr i hele mit liv, både gnaver, hunde og katte. Er meget interesseret i hunde psykologi, og har en meget naturlig og logisk omgang med dyr. Og sidst men ikke mindst så ELSKER jeg dyr, hvilket for mig er det vigtigste for at drive sådan et sted. Er klar over det er hårdt arbejde og et 24 timers job. Vil meget gerne høre jeres mening om min ide, og meget gerne fif til hvordan jeg kan gøre det perfekt... :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrepension.
  • #2   13. jun 2007 Der skal være en stor indhegning udenom hundegårdene. Så hvis hunden bryder ud af hundegården, vil den stadig være hegnet ind.

Camilla: dine krav opfyldes på Terslev hunde og katte pension.

Kommentér på:
Dyrepension.

Annonce