261 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Kan nogen svare"
Håber nogen kan svare
Sidder lige og forbereder eksamen i morgen.. Skal op i dansk på lærersem. Jeg har skrevet en opgave om billedromaner jeg skal forsvare i morgen.. Så læste jeg lige at drenge er meget bedre til at ana...
Sidder lige og forbereder eksamen i morgen.. Skal op i dansk på lærersem. Jeg har skrevet en opgave om billedromaner jeg skal forsvare i morgen.. Så læste jeg lige at drenge er meget bedre til at ana...
Skrevet af: * Amicus fidelis protectio fortis * - 16. jun 2008
Kan nogen svare på dette spørgsmål?
Et medlem der skal udstille sin 7 mdr. gl. hvalp på raceklubbens udstilling på søndag spørger mig, om den må udstilles, når kun den ene sten er faldet ned. Går jeg ind på DKKs udstillingsregler fo...
Et medlem der skal udstille sin 7 mdr. gl. hvalp på raceklubbens udstilling på søndag spørger mig, om den må udstilles, når kun den ene sten er faldet ned. Går jeg ind på DKKs udstillingsregler fo...
Skrevet af: * Gitte - nu med hvalpe * - 31. jul 2008
Nogen der kan svare mig på HVORFOR??
Mn ruller tabe rundt om en amstaffs øre?? Det ser da dybt ondsvag ud :-)
Mn ruller tabe rundt om en amstaffs øre?? Det ser da dybt ondsvag ud :-)
Skrevet af: Rikke og Lars n - 7. mar 2007
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Flytte rengøring 1.500 kr.
- Elektriker 500 kr.
- Elektriker 750 kr.
- Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
- 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.
sep 2004
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 440
dec 2004
Følger: 97 Følgere: 98 Hunde: 2 Emner: 87 Svar: 417
Siko har lige haft damebesøg. Hun havde fået taget blodprøve og dyrlægen mente at det optimale tidspunkt var søndag. HUN ville nu gerne men Siko ville hellere lege og ikke parre. Mandag var det det samme men han var mere interesseret men sprang ikke på hende, tirsdag var hun for lækker og så parrede de tirsdag og onsdag så det har vel været 14 og 15 dagen.
Stol på hanhunden, er han interesseret og har han parret før? Nå han snuser og slikker på hendes urin skummer han om munden når tidspunktet er rigtigt.
Er det første gang hun skal parres? Nogle tæver er lettere at parre end andre, mit råd er stol på hanhunden han bliver hjernedød når tidpunktet er rigtigt og vil gå gennem ild og vand for at komme til.
Held og lykke!!
dec 2004
Følger: 97 Følgere: 98 Hunde: 2 Emner: 87 Svar: 417
Hvad siger hanhunden??
nov 2004
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 13 Svar: 82
Kan nogen svare...