{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

hvad sker der..... {{forumTopicSubject}}

Har lige været ude at gå med lille rocco en tur.
Da jeg kom uden for min bolig, stod der 7-8 mennesker neden for, hvorfra et par stykker havde et stort kamera på skulderen. Jeg tænkte at det nok var tv midtvest eller noget andet noget som var i gang. Jeg ville ikke stå i vejen, så jeg gik i en stor bue uden om. Pludselig kom der en ud fra gruppen, og sagde at han var fra politiet. Han ville vide om det var en kamp hund jeg gik med. Jeg syntes det var et mærkeligt spørgsmål, og måden han stilte det på. Jeg sagde nej, det er det ikke. Så spurgte han hvilken race det var, og jeg svarede at det var en hund. Ja sagde han, men hvilken en...? Jeg sagde igen, at det var en hund, og spurgte om det var ulovligt at have en hund. Han sagde at det kom an på, hvilken en det var. Jeg kan forstå at man kan forveksle en am.staff med en pittbull, men at forveksle en miniature bullterrier på 12 kg. med noget ulovlig, forstår jeg ikke. Jeg bor lige over for noget socialt bolig byggeri, og han troede nok jeg kom der fra. Gad ikke sige til ham, at jeg arbejder selv i kriminalforsorgen. Han var så arrogant og dum at høre på, at jeg ikke gad at svarre ham. Håber vi får et dyre politi i danmark, som kan kende forskel på en høne og et får........


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad sker der.....
Kommentér på:
hvad sker der.....

Annonce