558 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

hundevenner i Holbæk? hundevenner i Holbæk?

Jeg må sande at Walter ikke får mødt og hygget nok med hunde, efter vi er flyttet på landet mellem Holbæk og Tølløse, så vi vil høre om der er nogen der kunne tænke sig at mødes og lade hundene hygge og lege.
lidt om Walter:
2,5 år blanding, str som slank labrador. Han er kastreret og er ligeglad med hvilket køn andre hunde er. Han elsker andre hunde, men helst kun 1 ad gangen. Hans måde at lege på et med løb og 'fangeleg' kan også godt lide at 'bryde'. Jeg er frisk på at køre til jer også, dog Max 30 min og ellers har jeg 5000 kvm indhegnet have de også kan lege i.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hundevenner i Holbæk?
  • #2   20. okt 2019 Han er bare ikke god til hvis der fx er 2 eller flere hunde sammen, når vi kommer til sådanne steder, for så føler han det er dem mod ham og han får halen mellem benene og holder sig ved mig. så det skal helst være 1 til 1. Vi har også hundeskov i Tølløse hvor han indimellem har mødt nogle super dejlige hunde, men ofte går flere sammen, og så får han intet ud af det ??

• #4   20. okt 2019 Vil bare gerne spare de 'forgæves' ture, da jeg grundet arbejde tit lufter når andre er på arbejde, så håber der er nogle herinde der tænker Walter kunne være et match for deres smiley her er nemlig masser af skønne områder herude til at lufte i.

• #5   20. okt 2019 Vi bor i kr. Eskilstrup lidt uden for tølløse. Hvor Ellie ikke rigtig har nogle at lege med. Hun er underdanig (ved ikke om det er det rette ord, men underkaster sig hurtigt) og bliver ofte tromlet af andre hunde. Hun er også mest til fange lege smiley

Så sent som i dag blev hun kanøflet i hundeskoven af en muskelhund som bare blev ved med at parre hende selv om hun havde underkastet sig, jeg skyndte mig at flå deres hund af og gå med Ellie.

• #6   20. okt 2019 Walter tromler ikke nogen ned, men er energisk og kan godt være lidt fræk for at få den anden hund til at løbe efter ham ??Hvor mange måneder er Ellie nu?

• #7   20. okt 2019 Hun er 5, bliver 6 d. 24 smiley hun er også meget energisk når hun vil lege. Men ofte kun 1 og 1 ??

• #8   20. okt 2019 Jeg syntes helt sikkert vi skal prøve at mødes med dem,og se hvordan kemien er smiley Hvor ville det passe dig?

• #9   20. okt 2019 Vi kører gerne, for at finde nogle venner hvor kemien er god ??

• #10   22. okt 2019 Enig med Hearthitter i, at du vil kunne få nogle gode ture på Sletten (som jeg altid har kaldt Fælleden) Selv Luf, der er bange for fremmede hunde, kan jeg sagtens gå med der, for der ER netop god plads og godt udsyn, så hvis der kommer flere hunde imod én, kan man bare "bue udenom".
    Det er VIRKELIG et dejligt sted smiley

• #12   22. okt 2019 Ellie og Walter havde tilgengæld en fest sammen ?? bonus at der også lige var en sø.

• #13   22. okt 2019 Ja hold da op hvor de hyggede sig, Walter gik lige i gulvet da han kom ind ?? Det giver ham så meget mere end en gåtur på Sletten/Fælleden.

• #14   22. okt 2019 smiley det samme med Ellie men kun kort tid smiley

• #15   29. okt 2019 Vi har en dejlig Jack Russell Terrier han, der hedder Wilfred. Han er 1,5 og er meget frisk på at lege. Vi bor selv i Holbæk og har en mindre indhegnet have smiley

Kommentér på:
hundevenner i Holbæk?

Annonce