481 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Rigtig "God" Dag igår. Rigtig "God" Dag igår.

Først skal min ast tæve, ned og lege med en rigtig stor ambull han, og hans "lillesøster" de leger rigtig godt, men hver gang den tæve hvalp kommer i nærheden af min hund, knurre hun og bider ud efter min hund. Men heldigvis har min vuffer meget selvtillid, så hun gør intet, løber bare videre med oprejst krop sprog. så skulle vi hjem der fra , Så kommer der en person og spørg om hans han ikke måtte hilse på min tæve , Tænker, tjo, Hvorfor ikke , den får lov at snuse, og så går den fandme da til angreb. hun går væk , der fra, og tænkte lige som mig, er du gal en blødning.

Går hjem med hunden, og går så videre rundt med nogle venner.
Der møder vi så en mand med sin rotte, Da rotten ser os, tænder den fuldstændig af. Der kommer så et par af ejerens venner, siger, sikke en sød ikke aggressiv hund, han siger nej, den gør ikk noget, og da han stikker hånden ned til den, bider den ud efter ham .

jeg går rundt lidt, og beslutter så at gå hjem, der kan jeg høre en hund som skriger og skråler, tænker hvad fanden sker der, jeg går rundt, og finder ud af vor der kommer fra, der er en 14 uger gammel hvalp, låst ude i haven , og der er ingen hjemme smiley

Dejligt hundehold så mange mennesker har.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rigtig "God" Dag igår.
Kommentér på:
Rigtig "God" Dag igår.

Annonce