{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

En rigtig ØV-dag {{forumTopicSubject}}

Godmorgen allesammen.

Ja igår var en rigtig ØV-dag!! Da jeg kom hjem fra arbejde igår fik jeg den triste nyhed, at min nabo havde taget sit eget liv. Skrækkeligt, og forfærdeligt for familien! Vi er dybt rystet, så rar og sød en mand.
Herefter åbner jeg posten, og der ligger et brev fra sygehuset med svar på min celleprøve. Svaret er at det er blevet svære celleforandringer, for et halvt år siden var de kun lette ;-(
Jeg er indkaldt til d.8/5 hvor jeg skal igennem videre behandling.
Jeg har næsten ikke sovet i nat, og har bare grædt og tænkt så mange tanker.
Er der nogen herinde der har haft svære celleforandringer?
Tak for jeres tid, havde brug for at komme ud med det.
Og rigtig god dag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En rigtig ØV-dag
  • #1   4. apr 2008 Ja det kan man kalde en rigtig dum dag, eller det der er værre. Men det gør jeg ikke lige herinde. Min svigerinde har haft det, men det fik de styr på. Og hun har det helt fint den dag i dag. Så det er ikke sikkert der er noget vildt i det. Håber virkelig det bedste for dig, og krydser finger for det bedste. Knus og en masse gode tanker team Figo..

  • #2   4. apr 2008 Nej det er jeg virkelig ked af at høre.

    Rigtig god bedring, både fysisk og psykisk!


  • #3   4. apr 2008 Øv sikke da en dum dag:-(

    Jeg ved ikke noget om de celledannelser, men jeg håber det bedste for dig.

    Har du nogen du kan tale med, både om din nabo og det her med dig selv?


  • #4   4. apr 2008 Tak for jeres søde ord allesammen. Jeg har ikke lige nogen at snakke med om det, men er taget på arbejde idag for ikke at sidde derhjemme og synke helt sammen i selvmedlidenhed. Den første tanke man får er jo kræft, men ved godt man ikke skal male fanden på væggen, men hvor er det svært at lade være!

    Dorte: Mange tak, skriver lige til dig smiley

    Synes i ikke at jeg skal sende en buket blomster til nabokonen idag? Det er skrækkeligt, for han havde skudt sig selv smiley


  • #5   4. apr 2008 Hvad ville i gøre? Går over med en buket? Eller sende en? Vil skal selvfølgelig med til begravelsen.

  • #6   4. apr 2008 Louisa T - Håber du har nogen gode venner, kollegaer eller lign. for det er da ikke rart at gå rundt med smiley

    Jeg synes du skal sende nogle, alt efter hvor godt et forhold i har til hinanden, tror ikke du kan magte at gå derover med det samme. Måske osse hårdt for selve konen, men jeg ved det ikke-


  • #7   4. apr 2008 Sanne N:
    Vi har et godt forhold til dem, snakker med dem næsten hver dag, vores huse ligger meget tæt op af hinanden. Men jeg tror du har ret i at det måske bliver for meget både for hende og for mig. Måske man kunne ligge en buket på trappen med et kort?
    Jeg har nogle søde kollegaere på mit arbejde men jeg har svært ved at snakke med dem idag, har meget nemt til tåre idag ;-(


Kommentér på:
En rigtig ØV-dag

Annonce