761 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hjælp os ! Fyldt med Lopper. Hjælp os ! Fyldt med Lopper.

Hej

Vi søger en hurtig hjælp..
Vi kom hjem fra en uges ferie i går aftes. Vi kunne slet ikke være i huset hvor vi har gulvtæpper på. Vi blev med det samme angribet af lopper.

Gucci har været hos mine forældre at blive passet, men vores katte har været hjemme.
I tror det er løgn så mange lopper var der.

Vi har ind til nu, støvsugt rigtig godt, og sprøjtet med loppe halløj i hele huset, men de er der stadig..

Nogle af jer der har oplevet det??????

Og nogle der ved hvad vi præcis kan gøre for at vi i det hele taget kan sove i vores seng i nat..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp os ! Fyldt med Lopper.
  • #1   25. jun 2007 Jeg har engang for menge år siden prøvet det samme.

Jeg var taget 3 uger på ferie og taget min kat med - jeg synes egentlig ikke den havde lopper - men jeg blev klogere.
    Kom hjem en sen aften og gik på hovedet i seng - da jeg sad på sengen med benene på gulvet næste morgen - ja de nærmest "sprang" på mig - aldrig har jeg set så mange lopper !!
    Jeg havde et gammelt trægulv og de har sikkert siddet i revnerne og udklækket.
    Husk du skal købe middel - både mod levende lopper og æg.
    Held og lykke med det.

• #2   25. jun 2007 menge = mange :-))

• #3   25. jun 2007 Lopperne sidder i tæpper, revner etc . Der kan de faktisk "overvintre".
    Det er ikke nok, kun at behandle hunde og katte, som selvfølgelig skal behandles med ca 4-5 uger mellemrum, men hele huset.
    I kan godt regne med at der skal sprøjtes i hele huset op til flere gange.
    HUSK alle revner,sprækker, møbler etc. De sidder overalt.
    Gentager: Hunde OG katte skal have loppemiddel med ca 4-5 uger mellemrum.
    Lopperne suger al blod ud af kattene og hunden, så de kan blive anæmiske. Bliver dyrt i dyrlægeregninger.
    Har selv prøvet at have mange lopper i huset, jeg havde 15 katte, og det er jo kattelopper der går på hunden (i de fleste tilfælde), mener jeg sprøjtede 3-4 gange med ca 14 dages mellemrum, inden lopperne var væk.
    Forhør dig hos Matas, eller hvor du køber loppemidlet og de kan informere dig korrekt.

• #4   26. jun 2007 Alt er i orden ogen nu... (Næsten)

Vi har købt, købt og købt...

Vi har sprøjtet og sprøjtet, hunden har været i bad, og sengene er blevet renset.

Tak for hjælpen..

• #5   14. jul 2008 HVilket middel brugte du? Vi står nemlig i samme situation nu smiley

Kommentér på:
Hjælp os ! Fyldt med Lopper.

Annonce