761 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Hjælp os ! Fyldt med Lopper. Hjælp os ! Fyldt med Lopper.
Hej
Vi søger en hurtig hjælp..
Vi kom hjem fra en uges ferie i går aftes. Vi kunne slet ikke være i huset hvor vi har gulvtæpper på. Vi blev med det samme angribet af lopper.
Gucci har været hos mine forældre at blive passet, men vores katte har været hjemme.
I tror det er løgn så mange lopper var der.
Vi har ind til nu, støvsugt rigtig godt, og sprøjtet med loppe halløj i hele huset, men de er der stadig..
Nogle af jer der har oplevet det??????
Og nogle der ved hvad vi præcis kan gøre for at vi i det hele taget kan sove i vores seng i nat..
0 synes godt om
nov 2005
Følger: 4 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 26 Svar: 1.775
Jeg var taget 3 uger på ferie og taget min kat med - jeg synes egentlig ikke den havde lopper - men jeg blev klogere.
Kom hjem en sen aften og gik på hovedet i seng - da jeg sad på sengen med benene på gulvet næste morgen - ja de nærmest "sprang" på mig - aldrig har jeg set så mange lopper !!
Jeg havde et gammelt trægulv og de har sikkert siddet i revnerne og udklækket.
Husk du skal købe middel - både mod levende lopper og æg.
Held og lykke med det.
nov 2005
Følger: 4 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 26 Svar: 1.775
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 433
Det er ikke nok, kun at behandle hunde og katte, som selvfølgelig skal behandles med ca 4-5 uger mellemrum, men hele huset.
I kan godt regne med at der skal sprøjtes i hele huset op til flere gange.
HUSK alle revner,sprækker, møbler etc. De sidder overalt.
Gentager: Hunde OG katte skal have loppemiddel med ca 4-5 uger mellemrum.
Lopperne suger al blod ud af kattene og hunden, så de kan blive anæmiske. Bliver dyrt i dyrlægeregninger.
Har selv prøvet at have mange lopper i huset, jeg havde 15 katte, og det er jo kattelopper der går på hunden (i de fleste tilfælde), mener jeg sprøjtede 3-4 gange med ca 14 dages mellemrum, inden lopperne var væk.
Forhør dig hos Matas, eller hvor du køber loppemidlet og de kan informere dig korrekt.
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 58 Svar: 70
Vi har købt, købt og købt...
Vi har sprøjtet og sprøjtet, hunden har været i bad, og sengene er blevet renset.
Tak for hjælpen..
nov 2005
Følger: 49 Følgere: 48 Hunde: 5 Emner: 28 Svar: 101
Hjælp os ! Fyldt med Lopper.