Dækker ens hundeforsikring ... Dækker ens hundeforsikring ...
en hysterisk hunde ejer ? forstået på den måde, at min hund slap ud af sit halsbånd (ja, fy skamme mig, jeg ved det, men det var et uheld) og så så han den puddelhund, der flere gange har bidt ham, sidde med dens nuværende ejer - tidl ejer var en ældre herre, der døde for et par måneder siden og så har sønnen overtaget hunden, selvom han ikke er vild med hunde - Men min hund farer hen og ny ejer bliver forskrækket, tager klapstolen og vifter vildt med den så selv jeg blev forskrækket - jeg fik fat i min hanhund og lidt efter kom ny ejer med sin søster (man har vel tilkalde hjælp!) for at fortælle, at de ville køre til dyrlæge med puddelen, for den lå og var så stille - og samtidig spurgte de om jeg havde en hundeforsikring "Naturligvis, det har vel alle" - Jeg var noget overrasket for så slemt var det hele ikke, og 1 time senere kom søsteren med en regning og for at fortælle, at pudlen ikke var bleven bidt, blot forskrækket (det var vi jo alle) og den havde fået en beroligende tablet ! Jeg har kontaktet forsikringsselskabet for at få tilsendt en skadesanmeldelse - men vil de betale for dette ? Alternativt betaler jeg selv - personligt synes jeg det er at skyde gråspurve med kanonkugler - ved snart ikke hvor hysterisk man kan blive som hunde ejer - eller er det bare mig .................

nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.551
maj 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 317
jul 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 196
Ved ikke om forsikringen dækker.. Det kommer jo nok an på hvilket selskab det er og hvad der står i din police..
Men hvis der intet er sket med den er puddel, udover den er blevet forskrækket, ja så synes jeg da det er syg humor hvis du skal betale..
Folk har altså en mani med at være lidt for hysteriske..
Igår var Milles snor hoppet af halsbåndet (aner ikke hvordan, men det skete)
Hun fik øje på en stor schæfer og løb hen til den. Jeg kaldte på hende og hun kom op til mig, da ejeren af schæferen kommer op til mig undskylder jeg pænt.
Hun kigger på mig, vender øjne og siger :
Ja det er jo ikke sjovt når man ikke kender hunden, og måske skulle du have en snor på den..
Mit svar: Havde jeg også men den røg af og jeg har jo pænt undskyldt, og der er INTET sket med nogle af dem, så er der vel ingen grund til ikke at tage imod min undskyldning.
- Sofie
- Sofie
okt 2005
Følger: 3 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 135 Svar: 2.311
- utrolig så kort og selektiv en hukommelse nogle mennesker har
sep 2006
Følger: 19 Følgere: 16 Hunde: 6 Emner: 28 Svar: 228
Ej helt ærligt den er sq for langt ude... Din hund har jo ikk som sådan gjort den fortræd...
Hvis det var mig ville jeg ikk betale en krone...
okt 2005
- og du undskylder og den bliver ikke modtaget ? underlige folk ...................
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
okt 2005
okt 2005
godt nok - så får han sine penge - regningen var ikke større end 475 kroner
sep 2006
Følger: 19 Følgere: 16 Hunde: 6 Emner: 28 Svar: 228
Men ok kan godt forstå dig...
dec 2006
Følger: 44 Følgere: 49 Hunde: 1 Emner: 102 Svar: 652
okt 2005
han gjorde også min hund bange - men sådan tænker denne person ikke ............ håber forsikringen betaler
okt 2005
jeg ved det er mit ansvar - men jeg har aldrig tidligere brokket mig når pudlen løb løs og røg i hovedet på min hanhund og bed ham - men da jeg betragter mig som en ansvarlig hunde ejer bliver dyrlæge regningen betalt på den ene eller anden måde ............ altså enten af hundeansvarsforsikringen eller mig selv - men så skal den puddel aldrig nogen sinde være løs fremover !
jul 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 196
Ja folk er rigtig mærkelige..
Hun kunne sgu da bare ta´ge imod den undskyldning og så komme videre i sit liv.
Har tit set hendes hun gå uden snor. Den går ganskevist ikke hen til andre hunde, men stadig.
Og som sasgt var der jo ikke sket noget med nogle af dem.. Mille var bare henne og sige hej, hun hoppede ikke en gang op af den eller noget..
- Sofie
Dækker ens hundeforsikring ...