366 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Tinna
Tinna
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.777

Barf og diet-foder Barf og diet-foder

Kom til at tænke på noget.

Folk der barfer - hvad gør I, hvis hunden skal på diet-foder.

Nu tænker jeg på fx Lilly. Hun fik for 15 dage siden konstateret krystaller i urinen og må derfor nu KUN spise et speciel dietfodet, som består af tørkost og dåsemad.

Hun må ikke spise noget som helst ved siden af, da det kan modarbejde dietfodret.

Hvis jeres hund får det fx - ville I så give dem tørkosen og dåsemaden, eller hvad ville I gøre?

Håber I vil besvare mit spørgsmål, da jeg ofte overvejer at skifte til barf - men nu ikke ved om jeg tør.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne plantesten ud til fortorv. 2.200 kr.
  • Sætte basic gardinstang op fra IKEA og sætte en lampe op på børneværelse 1.000 kr.
  • Spejlophængning 700 kr.
  • Reparation udskiftning af hoveddørs lås, da den binder 1.280 kr.
  • Skift af karburator og service på havetraktor uden klippebord 1.650 kr.
  • Hækkeklipning 1.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Barf og diet-foder
  • #1   28. jun 2007 Hvis det var det eneste rigtige at give hende ifølge dyrlægen, så ville jeg nok gøre det.
    Altså, hvis det var det eneste der kunne gøre hende rask igen. Men jeg ville nok spørge om man ikke kunne give rå kylling, eller kogt ris og kylling først..

Hvis du bare sørger for at der går en del timer fra barf måltidet, til du skal skifte til specialfoderet, så skal det nok gå.. smiley

• #2   28. jun 2007 To live is to love a westie: Jeg har nu aldrig høre om at give fis sammen med kylling.. smiley hehe..

Tinna: Jeg har hørt at nogle af dem der har barfet, har givet deres hunde skånekost i form at kylling og kogte ris.. Synes ofte jeg har fået at vide at det er den bedste form for skånekost, fra mange dyrlæger..

• #3   28. jun 2007 Ok, må tale med dyrlægen når vi skal derind igen og høre om der er andre muligheder end tørkosten.

• #4   28. jun 2007 Skånekost? Det er ikke skånekost lily får, men en speciel diet der opløser de krystaller hun har i sig.

• #5   28. jun 2007 Tinna: Okay.. Det var det jeg var lidt usikker på.. Jamen, så ville jeg give Bella det.. Ingen tvivl om det..
    Når jeg ikke selv aner noget om det min hund fejler, så stoler jeg 100 % på dyrlægen og giver det, som dyrlægen mener hun bør spise.. Absolut..

• #6   28. jun 2007 Tinna: Men er det så noget hun skal have resten af livet, eller er det bare midlertidigt?

• #7   28. jun 2007 tinna jeg vil tro der er noget naturmedicin der gør det samme.. feks lavendel eller tidsler eller noget, og så kunne man give det sammen med kødet..

• #8   28. jun 2007 Sorry, jeg først skriver igen nu.

Indtil nu er det kun midler tidigt, men nu må vi se hvad dyrlægen siger når vi skal derinde igen om 20 dage.

Kommentér på:
Barf og diet-foder

Annonce