{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.204 visninger | Oprettet:

Berner sennenhund racen??? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.. Ja mig og min kæreste skal nok snart have en hund... smiley Vi har så kigget lidt på en collie og en Berner sennenhund ... Vi ved alt om collien da min mormor selv avler sådan nogen.. Men vi kender ikke så meget til Berner sennenhunden.. Så håber i kan hjælpe lidt.. Bare fortæl alt hvad i ved om den, så ville vi blive rigtig glade.. Nu tænker jeg på, gør de meget? Hvordan er de overfor fremmede.. Og alt sådan noget...!

Hmm og ja så har vi jo 2 dejlige katte som vi ikke ville skille oz af med pga en hund! Så ville de kunne sammen??

Ja ville bare vide alt.. Hehe... smiley

Håber i kan hjælpe..

PS.. Har læst en masse på internettet om den hunderace.. Men ville gerne høre noget fra sådan nogen som har/haft en.. For de ved jo nok også en del.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Berner sennenhund racen???
  • #1   28. jun 2007 jeg har ikke en og har heller ikke haft men her i min by har jeg en veninde hun avler dem og da jeg lærte hende at kende havde hun 4 af slagsen og hun har også katte så ja de kan godt sammen... idag har hun så 2 af bernerve og en golden (hun fik golden da hendes hun engang kun fik en hvalp og der fik hun så fat i en golden så de kunne vokse op sammen) og hver gang jeg er der sider jeg og drømmer for vil så godt have en selv.... de er så rolige og bare nogle rigtige bamser......

og dem hun har er glade for fremmede mennesker men de skal lige se andre hunde an derved sagt at de knore ikke eller noget men de skal bare lige have lov at hilse men så køre den ellers også bare.....

• #2   28. jun 2007 Du Kan jo sørge om at komme ind i bener sernenhunde gruppen og spørge der inde jeg er sikke på at du nok skal få svar på alle din spørgsmål om rasende vi er nemlig rigtigt sød alle sammen.
    Og berner senenhunde er en dejlig og kærlig hund... :o)

• #3   28. jun 2007 tjek
    www.ladyxiera.dk

• #4   28. jun 2007 Kira & Boss (*ordblind*)
    Det var da en god idé.. Det ville jeg da prøve.. !

• #5   29. jun 2007 Efter hvad jeg har hørt er Bernesenne en super god hund.Rolig,god ved børn,holder sig ved familien(strejfer ikke)Kræver ikke det helt store af motion,kan bruges til at trække vogn med ungerne,er altid klar til sjov.Min den store hund er en blanning imellem en airedael og Bernesenne,tror at hvis han ikke havde Bernersennen i sig ,at han så havde været en del stridere,det har lige taget toppen!Har hørt at Bernersenne ikke er så glad for forandringer,tingene skal helst være som det plejer.Det har min hund arvet+det godmodige/børne/venlige sind.Tror ikke at du vil fortryde købet af en Bernersenne.

Kommentér på:
Berner sennenhund racen???

Annonce