{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.088 visninger | Oprettet:

Søger dele-ejer til Chihuahua {{forumTopicSubject}}

Fordømmende kommentarer frabedes smiley

Min veninde har en lille sød Chihuahua som hun i disse tider ikke har mega overskud til.
Hun har en lille baby og er ret uerfaren som hundeejer. Det er hendes første hund. Hun fik den som 9 måneders unghund. Nu er den lige omkring 2 år.

Hendes store søn (ikke hendes baby) elsker hunden til himlen og tilbage og passer den til topkarakter med alt. Men han er hos hans far hveranden uge og min veninde har dårlig samvittighed når hun har hunden alene, for hun føler ikke at hun slår til. - og nej det er ikke optimalt at det er hendes søn der står for hunden, men det er her vi er og hunden lider ikke nød. Det er en glad og tillidsfuld hund.

Derfor har vi snakket om at det kunne være en idé at ha hunden som delehund.
Det er en sød og glad lille hund som er glad ligemeget hvem hun er hos, bare der er varme hænder og man må være tæt på og putte.
Jeg har passet hende flere gange, sidst 3 uger i sommerferien. Og hun falder hurtigt ind i min hundeflok på 3 stk. Hun er ikke irriterende overfor andre hunde og driller ikke.

Ulemper er at fordi min veninde er uerfaren så har hunden tendens til at gø. Når den er hos mig så er det tydeligt at den ikke er blevet opdraget i hvordan men gebærder sig. Og det er til at ha med at gøre når man opdrager på hende.
Ingen af mine 3 hunde må gø da jeg bor i rækkehus og ikke gider naboklager og den lille chihuahua ville jeg sagtens kunne ha boende, da det kan trænes væk.
Og så skal man være obs på at hun skal ud ofte da hun ellers godt kan ha uheld indenfor.

De bor på Amager.

Så er der nogen i Amager/Københavnsområdet der kunne tænke sig at få selskab af en sød lille hund hveranden uge så skriv til mig og vi kan snakke sammen og se om det er et match.
Det skal være fast hver anden uge og ikke flere forskellige personer hun skal ud til smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger dele-ejer til Chihuahua
Kommentér på:
Søger dele-ejer til Chihuahua

Annonce