{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

Hanhund tisser indenfor {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har en lille lejlighed som jeg bor med min hund på 16 måneder og min kat, hvor han aldrig tisser indenfor. I weekenderne tager jeg ofte min hund med ned til min kæreste der har et hus. Min hund Max har altid elsket at være der og føler sig meget tryg og glad der. Problemet er bare at næsten hver nat tisser han indenfor hos ham. Han kan sagtens holde sig i 8-9 timer om dagen hvis vi skal noget uden at han tisser, det er kun om natten det sker. Vi går en tur med ham ved 22-23 tiden så vi er sikre på han kan holde sig. Mange gange går min kæreste også med ham ved 1 tiden inden han går i seng, men han tisser stadig. Vi har prøvet at give ham tyggeben inden vi gik i seng, for at hvis det var kedsomhed at han så havde noget at hygge sig med. I nat prøvede vi at lukke ham inde i soveværelset sammen med os, men så tissede han bare derinde i stedet. Det undrer mig meget at den kun er her han tisser og ikke hjemme ved mig. Han virker på ingen måde stresset, tværtimod virker det som om han har det bedre her


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hanhund tisser indenfor
  • #2   21. nov 2019 Ja, vi vasker altid grundigt efter med Rodalon. Han kan sagtens være alene hjemme hos min kæreste helt uden problemer. Jeg tænkte nemlig også at det kunne være grundet manglende aktivering, så i går omkring 21 gav jeg ham hans snackbold som han kunne hygge sig lidt med og der har faktisk ikke været noget tis i nat. Så det vil jeg prøve de næste par aftener og se om det er det

Kommentér på:
Hanhund tisser indenfor

Annonce