Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg elsker frostklare morgenture!
  • #4   30. nov 2019 Vi havde kun lidt rim på græsset her, men hvor er det skønt med en dag uden regn, og hvor der er lyst og solskin, det er længe siden, der har været det, når jeg har været hjemme. Det her er fra den 10/11

profilbillede
  • #5   30. nov 2019 Vi nød også en tur i skoven, men solen ja de næsten fået smeltet al frosten ved søen smiley .

Jeg synes godt, at sneen må vente lidt. Jeg var i hvert fald ret træt af den mini-snestorm vi havde i går smiley

profilbillede
  • #6   30. nov 2019 Sikke nogen fine billeder alle sammen! Mine nød godt nok også vejret smiley

profilbillede
  • #7   30. nov 2019 Vi går en ret kort morgentur på omkring halvanden km. Dorit skulle til samvær med sin far ( smiley ) og Bella til træning. Men turen tog næsten tre kvarter, for nogen schæfer KAN ikke gå mere end 5-7 skridt i frossent græs, før hun er nødt til at rulle sig smiley

Vel hjemme tog de en halv times leg og ballade i haven, hvor de virkelig hyggede sig. Det er ikke noget de gør særlig tit, men frost får begge i tophumør smiley

Hvis der kommer sne, er de helt umulige, for de vil grave, lege, tumle, rulle og spurte i det smiley

• #9   30. nov 2019 Nogen schæfer smiley

profilbillede
  • #10   30. nov 2019 Ziva og jeg gik næsten 10 km i morges hjemmefra, rundt om skoven og langs Rønnebækken hjem. Vi legede med en ældre schæfer, han er desværre blevet alene, så hans ejere bliver så glade hvis han må hilse på Ziva når vi støder ind i hinanden på turen. Det var så smukt og helt fantastisk! Det tog os over 2 timer, men det var gået stærkere hvis ikke jeg hele tiden skulle tage billeder. Billedet er en af de første jeg tog, og har i nogen anelse om hvor svært det at fotografere Ziva, der både skal nå at snuse, morgentisse, undersøge, rulle sig i frosten og undersøge den frosne vandpyt? Hun havde en kæmpe fest!

Vi er lige kommet hjem efter intervalløb i hundeskoven. Vi fik den smukkeste solnedgang og det var fantastisk at slippe af med det meste mudder. Hahaha en 9 mdr schæfer stak af fra sin egen ejer og løb med os. Jeg troede Ziva var vild, har I nogen anelse om hvor meget krudt, der er i sådan en? smiley Han løb med os en hel runde inden jeg var sød at vende rundt og løbe fordi hans egen ejer, så han kunne fange ham igen. Krudtugle med knald i!

En helt kanon dag smiley

profilbillede
  • #11   30. nov 2019 Engen ved Rønnebækken

profilbillede
  • #18   30. nov 2019 Sofia: Bare rolig, jeg fik hilst på ejeren af Gavnø til juleudstillingen for et par uger siden, da han var sød at trække vores bil fri af mudderet smiley Du er bestemt ikke den eneste, der har haft problemer i det her vejr, og jeg var meget nervøs igår da jeg skulle ud af skoven og jeg ville komme fri fra parkeringspladsen.

• #19   30. nov 2019 Det har simpelthen været et fantastisk vejr, vi kom dog først ud af sengen kl. 11 (p.g.a julefrokost dagen før) og nød 2 timers gåtur i skoven og nede omkring Gurre sø, sådan en omgang solskin i smuk natur, er bare balsam for sjælen! smiley

profilbillede
  • #20   30. nov 2019 Gurre sø smiley

profilbillede
  • #21   30. nov 2019 Jaa, jeg har også!! smiley December starter i morgen, så må man godt tage julebilleder... ikke??

PS: SE LIGE DEN LILLE NISSEHUE smiley

profilbillede
  • #22   30. nov 2019 Og den evige sultne schæfer havde madpakke med smiley smiley

profilbillede
  • #23   30. nov 2019 #21 og 22
    Ej de er sgu søde^^ smiley

• #24   1. dec 2019 Stadig kun lidt rim på græsset her, men fantastisk lækkert vejr, tøserne fik virkelig spurtet igennem, her Bianchi "bulldozer", tilnavnet fordi hun gladelig mejer de andre ned, hvis de står i vejen smiley

profilbillede
  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.054
    #25   1. dec 2019 Med whippets i huset foregår morgenture i weekenden helst ikke før kl. 10, så der var ikke meget frost tilbage i græsset, da striberne stod op smiley

Dette billede er taget ca. 30 sekunder før bulldozerens bror og søn mejede mig ned smiley

profilbillede
Kommentér på:
Jeg elsker frostklare morgenture!

Annonce