561 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

trist vintervejr trist vintervejr

dette er lidt brok.
Dagene skulle jo efter sigende blive længere og længere, hvorfor er der så mørkt udenfor endnu?

æv vådt og tungt vejr, jeg vil have frostklare morgener med højt til himlen vil jeg, skal der falde noget ud af skyerne skal det være sne, ja det skal.
vi har ikke haft rigtig sne endnu og mine hunde elsker ellers sne

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  trist vintervejr
  • #1   10. jan 2008 De bliver da længere.. Det er da længere lyst om eftermiddagen..

Jeg kan da både nå hjem og et godt stykke på gåturen nu, før det bliver mørkt..

Det er først ved 16.30 tiden det bliver mørkt..

Men ja, jeg savner også sne.. øv..

• #3   10. jan 2008 regnen pisker ned her, det gør det jo ikke lysere.

• #5   10. jan 2008 Ja her pisker regnen også ned (Aalborg)
    Øv hvor kedeligt og der er stadig mørkt her.......gid det var sne der kom ned fra himlen istedet.......

• #6   10. jan 2008 ingen regn her vordingborg, men det er godt nok et trist vejr... Og der er da også irriterende når man skal med bussen klokken 7 om morgenen når det er mørkt:-(

• #7   10. jan 2008 HAAADER det her regnvejr!!
    Og nu har vi haft bilen på værksted i 14 dag, så den står på bybus og gåben i pi... regnevejr med to børn fra den ene ende af byen og til den anden!!!! ;o(

Kæresten tog afsted off shore igår, så nu står lillemor med det hele selv... Og desuden to hunde der skal luftes og tørres og som STINKER, når de er våde!!!!!

Så JA TAK til sne og frost og thumbs down til det her våde MØGVEJR!!

Ellers går det nu meget godt.... ;-))

• #8   10. jan 2008 kennet og birgitte - vi bor jo heller ikke så langt fra hinanden, så vil skulle da næsten have det samme vejr smiley
    tror i øvrigt vejrudsigten sagde regn og blæst over hele landet, måske med undtagelse af Bornholm

Oscar - godt du trods alt holder modet oppe

• #9   10. jan 2008 Jeg må vist være underlig *G* synes ikke lugten af våd hund er så slem *S*

• #10   10. jan 2008 Kom bare med sneen, så kan I hygge jer med den imens jeg er på skiferie. Når jeg så kommer hjem må den gerne være væk, for så er det jo arbejdsdag igen.

Ha' en god dag.

• #11   10. jan 2008 ejj Gitte hvor strengt !

god ferie smiley

• #12   10. jan 2008 min mave vrøvler så jeg bliver hjemme idag. og ser ud på regnen. hundene sover i sofaen og jeg slapper af ved puteren. så kan jeg lige få ordnet lidt oprydning idag, flyttede i november og har tømt et rum for kasser som fyldte hele rummet. men nu står de i alle de andre rum og skal sorteres.. jeg savner også noget sne. mia sprintede som en gallophest da hun så sne første gang . det er noget hun kan lide.

• #13   10. jan 2008 Her i Roskilde regner det ikke engang , det er bare våt grådt og klamt .Sådan rigtig trist efterårs gråt.

• #14   10. jan 2008 Græsted har regn i stride strømme - øv!!!!

• #15   10. jan 2008 jeg havde ellers hørt at Bornholm skulle få sol - Mette og Henrik, så der er da håb forude

• #16   10. jan 2008 Tak Connie, tror du ikke I får nok af sne i knap 2½ uge, så I også når at blive trætte af det smiley

• #17   10. jan 2008 Tror det regner på Amager..

• #18   10. jan 2008 ja jeg skulle nok blive træt af det, men trods alt bedre end dette våde og triste vejr. og mine hunde ville aldrig blive træt af sne

• #19   10. jan 2008 Det regner også i Hjørring, og min lille Eddie trold, vil ik ud at gå i regnvejr. Vi går måske 10 meter så vender han om og vil tilbage. Så ska han bare en hurtig tur i haven og lave, det han nu ska, også ind igen.
    Så leger vi herinde, øver tircks osv, det er det her vejr godt til.
    Men regn ka vi ikke li, sne meget meget bedre.

• #20   10. jan 2008 Her regner det og blæser en halv pelikan..

Jeg sitter pænt indenfor og "ser frem til" at lufte hunden på marken og at komme til træning i den friske luft i aften ;o)

Nej, helt ærligt, så passer mildt vintervejr meget godt til mig. Jeg er ikke til sne og frost - lever i et meget koldt hus, der er aldrig mere end 17 grader indendøre, når det er frost udenfor, og jeg foretrækker lidt varmere opholdstemperatur.

Og så fryser jeg så nemt, når vi er til træning, så det her passer mig fint...

Og så gider jeg ikke glatte veje og trafikulykker...

Men lyset, det glæder jeg mig til. Lange aftener og varm luft på huden.. Det bliver godt.
    Dejligt at have noget at se frem til!!

• #21   10. jan 2008 Ja det bliver dejligt, vil også gerne ha varme, selvom vi har et varmt hus, er det da dejligt med lange lyse aftener, så man rigtigt kan komme ud.
    Men vil da heller ik ha sne anden, fordi Eddie elsker det, for de ulykker der kommer med sneglatte veje kan jeg sku også god undvære.

Kommentér på:
trist vintervejr

Annonce