Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbetid
  • #1   1. dec 2019 Eller sagt på en anden måde - bliver blodet klart, når den er højløbsk?

• #3   1. dec 2019 Okay - tak for svar smiley

• #4   1. dec 2019 Bels' bliver aldrig rigtig klart, bare lidt lysere...

• #5   1. dec 2019 Jeg oplever heller ikke det helt strågule, som mange gør. Mine bløder rødt hele vejen, men det er væsentligt lysere og mere gennemsigtigt når de har ægløsning.

• #6   1. dec 2019 Jeg har nu heller aldrig haft en tæve, hvor blodet ikke var en eller anden nuance af rødt hele vejen igennem. Men som Malene siger lysere og mere gennemsigtigt rødt.

• #9   1. dec 2019 Endnu engang, tusind tak for jeres svar.

Freydis bløder som et mindre slagtehus, så jeg glæder mig til at hun er færdig og jeg kan få hende lidt ind igen.
    Hun er heldigvis ikke påvirket og jeg kan træne med hende som altid .. men damn, hun bløder !!!

Vil holde øje med om hendes blod skifter farve. Ikke at det som sådan er vigtigt, da hun ikke skal parres - men så er jeg mere forberedt mht andre hunde smiley

• #10   1. dec 2019 Her bliver det heller ikke strågult hos vores tæver. Maja er på dag 16 i dag og har endnu ikke haft ægløsning. Men det begynder at blive lysere og vi forventer ægløsning indenfor et par dage.
    Første gang hun løb, der lignede vores hjem en blanding af det Stockholmske blodbad og den spanske borgerkrig. De følgende løbetider har hun blødt ja, men det er meget begrænset.

• #11   1. dec 2019 Håber også Freydis gearer lidt ned fremover smiley

• #12   2. dec 2019 Bels bløder også som bare pokker og tilmed længe. Der er blod allevegne og hendes oprydning er det så som så med.
    For et par år siden tog vi konsekvensen og præsenterede hende for løbetidsbuksen - hold op det var et godt valg. Helt åbenlyst fordi det ikke sviner overalt, det lugter mindre og Bels er meget mindre generet af blod, der løber fra hende. En følelse, hun bare IKKE kan lide.

Jeg håber at du er mere heldig med Freydis - med lidt held regulerer det sig.

Kommentér på:
Løbetid

Annonce