{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

susi j
susi j
Tilmeldt:
13. nov 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14

løbetid {{forumTopicSubject}}

Har fået en skøn hund for et par mdr. siden; nu 7 år gammel. Hun er pludselig blevet dominerende over for min datters hund i hjemmet.
Ellers er hun som vanlig, en sød og kærlig hund.Selv om det er min
4de dværgpinscher, er det flere år siden jeg sidst havde en tæve i løb.
Jeg tror hun er på vej; kan det være derfor? Hvordan reagerer jeres intakte tæver?? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  løbetid
  • #2   30. jan 2023 Her blev der ofte lidt højspændt omkring løbetid og endnu værre omkring falsk drægtighed eller hvalpe.
    De stivede sig lidt overfor hinanden og var lidt hurtigere til meget lyd og masen.


  • susi j
    susi j Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #3   30. jan 2023 8 år, fransk bulldog. Dejlig hund, steriliseret tæve. Men hun blev tydeligvis træt af min.

  • #4   30. jan 2023 Min gamle tæve blev lidt en kælling overfor andre tæver op til og under løbetid. Ikke aggressiv, men hun trykkede dem, stalkede dem og var i det hele taget ikke ret sød.
    Da hun var omkring 7 år begyndte det også udenfor løbetid. Det viste sig at skyldes cyster på æggestokkene, så efter sterilisering blev hun sig selv igen.

    Så ja, hvis det er løbetid på vej, kan det godt være årsagen. Er løbetid ikke på trapperne ville jeg tage en tur forbi dyrlægen og lede efter andre årsager til pludselig e adfærdsændringer.
    I mellemtiden ville jeg holde dem adskilt - ryger de først rigtigt uklar kan det være svært at lappe forholdet igen.


  • #5   30. jan 2023 Det kan sagtens være pga. løbetiden, men det kan også skyldes, at hun er ved at falde til og føle sig rigtig tilpas hjemme hos dig. Det er meget normalt at der går en tre måneder eller mere, før hele hundens personlighed kommer frem.

  • susi j
    susi j Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #6   31. mar 2023 Hej alle,
    tak for de gode svar. Ja, det var bare løbetid - nu er hun blevet normal igen, og de kan sagtens være sammen smiley


Kommentér på:
løbetid

Annonce