Småspisende. {{forumTopicSubject}}
Jeg vil bare høre om der er andre, der har en hun der er kræsen og som er små(t)spisende. Min fie( ligger på grænsen dværg/mellem puddel) vejer 5,4 kg (1 år og 6 mdr)og dyrlægen siger hun er fin. Vi har prøvet alle mulige foder typer, og både vådmad og tørmad. Men hun tager en mundfuld af det og så gider hun ikke spise mere. Hun har haft en periode hvor hun spiste suppe nudler, kogt med en suppetern+ kyllingbryst+ olie og vitaminer, og det var i samråd med dyrlægen. Dyrlægen siger hun har et sart tarmsystem og der ikke er noget galt med hende , hun er fin som hun er, men det bekymrer mig at hun ikke spiser.. Har prøvet at sætte maden ned til hende, og tage det fra hende hvis hun ikke spiser.. Hun er helt tosset med kattenes tørmad, men det må hun jo ikke spise. Nogen ide til hvad vi kan fodre med, så hun bare får lidt mad i sig.. Hun drikker fint nok..
nov 2004
Følger: 6 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 220 Svar: 1.227
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 28 Svar: 395
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Svar: 4
Mit hof mærke er royal canin,
jan 2007
Følger: 44 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 330 Svar: 3.069
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 28 Svar: 161
Jeg har også prøvet at bløde hendes tørfoder op, og man kunne ligefrem se hun tænkte hvorfor skal jeg spise det.. Jeg har smurt en leverpostejsmad til hende, og der sker det samme, 2 -4 bidder så har det ellers ingen interesse. Jeg tabte en klat millionbøf, på køkkengulvet, igår aftes, og fie spiste det med stor velbehag, og jeg gav hende en smule i hendes skål, ca 2-3 spsk fuld, og det røg ned på højkant. Men hvis det er alm mad der skal til, hvad skal jeg så mere komme i, for jeg ved dyrlægen siger sørg for olie og vitaminer. Jeg laver altid mad med flydende margarine ,og Fie får også mange gange kogte gulerødder, det kam hun godt li, men er det nok altså f.eks alm mad+grønsager+vitaminer?. Tænker på man høre ofte om folk der har hunde, der har fået proteinforgiftning, fordi hunden har spist alm pølser eller har fået "menneske"mad.. Men fie virker glad og tilfreds og er en rigtig charmetrold.
jan 2007
Følger: 44 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 330 Svar: 3.069
Småspisende.