{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
879 visninger | Oprettet:

Chihuahua opdrætter {{forumTopicSubject}}

Halløj smiley
Nu går der jo nok minimum 2 års tid før det er realistisk at få en hvalp i huset, men denne gang vil jeg gerne gøre mit forarbejde grundigt og finde den helt rigtige opdrætter/parring. Der er selvfølgelig en helt masse overvejelser inden vi overhovedet begiver os ud i projekt hvalp, både med hensyn til hundene men også i forhold til arbejde, tid og økonomi.

Men det er jo efterhånden nogle år siden jeg kiggede opdrættere sidst, så jeg er lidt ude af trit med hvilke opdrættere man skal kigge hos smiley
Denne gang vil vi gerne have med DKK tavle, hund fra de nordiske lande er også okay, men dansk vil klart være "nemmest" i forhold til kommunikation, jeg kører dog gerne både til Sverige og Tyskland efter den rette.



Så hvilke chihuahua opdrættere kan anbefales og er et must at følge? smiley
Jeg regner med at vi til næste år tager på nogle flere udstillinger så vi kan se hundene, vi plejer jo at være afsted i Vejen. Derudover køber jeg medlemskab til DKK når vi kommer lidt tættere på, så jeg kan tjekke stamtavler og sundhedsresultater.

Det vigtigste for os er selvfølgelig at sundheden er i orden, dernæst ønsker vi at få hvalp fra et sted der ikke har så mange hunde, så hellere vente lidt længere på en hvalp, og så er ønsket en langhåret. Farve er ikke så vigtig, hvis alt det andet ellers er fint.


Kommentarer på:  Chihuahua opdrætter
Kommentér på:
Chihuahua opdrætter

Annonce