{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med leonberger?
  • #1   5. dec 2019 Jeg har trænet på hold med fire forskellige - søde og rare men i mine
    Øjne røv-syge. Ingen af dem havde drive eller lyst til at træne


  • #3   5. dec 2019 Ok tak for svar

  • #5   5. dec 2019 Min veninde har avlet dem (har desværre bare ingen planer om avl pt) skulle jeg have stor race med pels blev det sådan en smiley ud af hendes 4 tæver, har de været meget forskellig af udseende, sind smiley men alle gode til børn og generel bare lækre hunde at være sammen med.

  • #6   6. dec 2019 Enig med de andre - det er virkelig søde og rare hunde, der er nemme at have med at gøre. De kan godt sige "vov", når der kommer nogen, og selve størrelsen kan virke afskrækkende, men dem jeg har kendt, ville nu alligevel lukke hvem som helst ind smiley

    Træningsmæssigt - tjaaah, de hopper ikke ligefrem rundt, for at få lov til at lave noget, men de har nu alligevel sagtens kunnet være med til både agility og lydighed på "hyggeplan", og har trivedes fint med det.

    For en del år siden var jeg med en anden instruktør nede ved Herlufholm og lave aktivitetsdag for Leonberger-klubben.
    Alle bamserne var villigt med til opgaverne og øvelserne, og der var fuldstændig fred og ro over flokken smiley


  • #7   6. dec 2019 Jeg har kun mødt en og den var som andre her i tråden også beskriver det. Godmodig, sagde vov når der er nødvendigt, gad ikke rigtigt træning, men kunne da godt lige deltage lidt, når det var sjovt nok. Og så var den enormt ligevægtig og 'smittede' nærmest enhver gruppe hunde den var en del af med en dejlig ro og afslappethed. Efter min mening en overset race, der rent faktisk opfylder det behov som mange familier der køber en labrador har smiley Men altså de ER store og de har meget pels smiley
    Men hun var altså skøn hende Thaia smiley


Kommentér på:
Erfaringer med leonberger?

Annonce