604 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Hvad er der galt i et 5.tal????? Hvad er der galt i et 5.tal?????

Hvorfor bliver så mange sure over et 5 tal. det er sgu da en flot karakter...kan ikke forstå at man hidser sig op og truer med at ændre et 7 tal hos en man "kun" har fået et 5. tal af. Det er stort set dagligt at der kommer sådan nogle kommentarer, og det er ret utroligt. Kan forstå at man vil have en begrundelse for et 3. tal eller derunder, men et 5. tal betyder at man har en flot hund, så slap af det er jo en ærlig karakter og ikke alle synes at lige vores hund/hunde er til et 7. tal. Synes det giver en dårlig stemning herinde med de kedelige kommentarer :o(

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er der galt i et 5.tal?????
  • #1   16. sep 2004 Jeg kan kun give dig ret, 5 må være en ok karakter. jeg bad for første gang om en forklaring på et 5 tal i går, fordi personen havde givet fem til hele rækken af hunde under bedst bedømte, og ville derfor gerne vide hvad der efter hendes mening løfter en hund op på et 7 tal.
    Men somme tider ville det nu være rart at få en begrundelse for den modtagede karakter, uanset hvor høj eller lav den er.
    M.V.H. Karen.

• #2   16. sep 2004 Der er nogle herinde som permanent giver alt andet end 7.
    Men når folk spørger om en begrundelse kommer der aldrig en lyd fra disse personer.
    Personligt er jeg hamrende ligeglad. Jeg har valgt min hund med omtanke og har endda ventet 3 år på at få netop den kombination hos en af mine hund, så...........?
    mvh Karin

• #3   16. sep 2004 Jeg har selv bedt om en begrundelse for et 3.tal og ikke fået svar, og det er egentlig for dårligt når man spørger pænt. Hvis folk giver sig tid til at bedømme ens hund bør de også begrunde karakteren. Det er også træls med dem der konsekvent giver lave karakterer. Det bliver jeg også irriteret over, det er jo ikke en hundeudstilling. Man kan i nogle tilfælde komme helt i tvivl om det er hunden eller ejeren der bliver bedømt. :o))

Kommentér på:
Hvad er der galt i et 5.tal?????

Annonce